در آستانه انتخابات پارلمانی آلمان، مقام های امنیت سایبری، سطح هشدار و آماده باش برای مقابله با حملات سایبری را ارتقا داده اند.

آلمان سطح هشدار علیه حملات سایبری را افزایش داد

  به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از رویترز، روزنامه ولت ام سونتاگ نوشت: وبسایت های دولتی  آلمان پیش از این نیز هدف حملات روزانه سایبری قرار گرفته اند و اکنون برلین تصمیم گرفته است تا سطح آماده باش علیه حملات سایبری را افزایش دهد.

آرنه شوئن بوم رئیس دفتر فدرال آلمان برای امنیت اطلاعاتی در این باره تاکید کرد: ما نسبت به حملات سایبری علیه شبکه های دولتی به طور روزمره اطلاع و آگاهی داریم. این دفتر در ارتباط و تماس نزدیک با مقام های انتخاباتی است تا در از روند انتخابات برابر حملات سایبری محافظت کند و اماده واکنش نسبت به حملات احتمالی در آستانه انتخابات هستیم.

این روزنامه به جزییات بیشتری درباره سطح هشدار و آماده باش اشاره نکرده ولی گفته است که سطح آماده باش علیه حملات سایبری از زمان حملات سایبری به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، افزایش یافته است.

هانس جورج ماسن رئیس سرویس اطلاعات داخلی آلمان اواخر فوریه هشدار داده بود که کشورهای صنعتی به شدت در برابر حملات سایبری اسیب پذیر شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.