بیرجند- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از جذب هزار و ۲۰۰ گردشگر خارجی به مقصد استان طی نیمه دوم سال جاری خبر داد.

 ۱۲۰۰ گردشگر از بناهای تاریخی وباستانی خراسان جنوبی بازدید کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حسن رمضانی  عصر یکشنبه در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی خراسان جنوبی بیان کرد: سازمان میراث فرهنگی استان طی سال جاری موفقیت های زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه در حوزه موزه ها اقدامات شایسته ای انجام شده است، افزود: طی سال جاری دو موزه عروسک شناسی و دیرینه شناسی به مجموع موزه های استان اضافه شد.

رمضانی با بیان اینکه معاونت صنایع دستی استان رتبه اول کشوری را به لحاظ اقدامات اجرایی کسب کرده است، گفت: همچنین در حوزه گردشگری موفق به جذب هزار و ۲۰۰ گردشگر خارجی به مقصد استان طی نیمه دوم سال جاری شده ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه ثبت آثار طبیعی و پژوهش های باستانی نیز رتبه نخست کشوری را کسب کرده ایم.

وی با بیان اینکه امید است سال ۹۶ نیز اقدامات و برنامه های خوبی را به مردم ارائه دهیم، افزود: در نوروز پیش رو نیز برنامه های مختلفی برای شهروندان و گردشگران پیش بینی شده است.

رمضانی با اشاره به افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در استان بیان کرد: افتتاح این نمایشگاه آغاز اجرای دیگر برنامه های آیینی و فرهنگی در استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی بیان کرد: امید است با اجرای این برنامه ها بتوانیم فرازهای ارزشمند زندگانی مردم فرهنگی این خطه را برای گردشگران معرفی کنیم.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی هم در این بازدید بیان کرد: خراسان جنوبی استانی فرهنگی و دارای مردمی ولایی است.

نفیسه نخعی با بیان اینکه این استان دارای شخصیت های بزرگ در عرصه های مختلف فرهنگی و علمی است، افزود: باید تلاش شود تا خراسان جنوبی به جایگاه قبلی خویش باز گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.