جدال بین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر دارایی وی به گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال برگزاری انتخابات زودهنگام در فلسطین اشغالی ( دو سال زودتر از موعد) منجر شده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، جدال بین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر دارایی وی به گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال برگزاری انتخابات زودهنگام در فلسطین اشغالی ( دو سال زودتر از موعد) منجر شده است.

گمانه‌زنی‌ها بعد از آن مطرح شدند که نتانیاهو، روز یکشنبه گفت که او توافقات با «موشه کاهلون»، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که یکی از چهره‌های مهم در کابینه ائتلافی نتانیاهو است را کنار گذاشته است. 

رسانه‌های اسرائیلی از نتانیاهو نقل کرده‌اند که او به وزرای کابینه‌اش گفته که حزب لیکود که تحت امر او فعالیت می‌کند ممکن است در صورت عدم پیروی کاهلون از قوعد ممکن است کابینه را منحل کند. 

مناقشه بین نتانیاهو و وزیر دارایی بر سر منحل کردن سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل است. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار تعطیلی این سازمان است، اما او اخیراً به توافقی با وزیر دارایی‌ این کشور به توافق رسیده بود که آغاز به کار این سازمان برای چند ماه دیگر به تعویق بیفتد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.