اهواز- استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن سال نو  در پیامی عید نوروز را تبریک گفتند

استاندار خوزستان سال نو را تبریک گفت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در پیام خود نوشت:  در آستانه سال نو، سال ۱۳۹۶ هجری شمسی فرا رسیدن نورور باستانی و حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به یکایک مردم استان تبریک و تهنیت عرض میکنم،  خوزستان ما سرزمین مهربانی زیبایی و روشنایی است اینک به میمنت بهار زیباترین و صمیمانه ترین تبریک خود را به مردم فهیم و صبور خوزستانی و مهمانان ارجمند به ویژه راهیان نور تقدیم می کنم.

وی در پیام خود بیان کرد: با خوبی ها و تلخی ها  آنچه بود برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگی دیگر از درخت زمان بر زمین افتاد و بهاری نو در شرف آغاز است.

استاندار خوزستان ادامه داد: سالی که مشحون از حوادث و رویدادهای تلخ و شیرین بود که البته حلاوت آن بسی ماندگارتر و فزون تر از تلخی هاست.

شریعتی عنوان کرد: پیشبرد اهداف و برنامه ها با تلاش و همت مضاعف همه مسئولین و مردم در زمینه فراهم نمودن و تامین زندگی سعادت مند و در خور شان ملت ایران و مردم خوزستان به رغم همه مشکلات و محدودیت های دولت بر هیچ ناظر منصفی پوشیده نیست، گرچه موانع و دشواری های پیش رو کم نبوده لکن رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، تدابیر مدبرانه ریاست جمهوری و حمایت های بی شائبه قاطبه ملت آگاه و قدرشناس کشورمان از دولت منتخب شان در صحنه های داخلی و خارجی مایه دلگرمی و امیدواری همه ما بوده است.

استاندار خوزستان بیان داشت: مناسب است درآستانه سال نو از همه عزیزانی که در میان ما نیستند یادی کنیم، از جمله حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که تحمل فقدان وجودش سخت و ناگوار است هر چند یاد و خاطره عزیزش هرگز از ذهن و یاد مردم محو نخواهد شد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.