رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه عدالت‌محور و مبارزه با فساد مهم‌ترین رویکرد برنامه ششم توسعه کشور است‌.

نگاه عدالت‌محور و مبارزه با فساد مهم‌ترین رویکرد برنامه ششم توسعه است

 به گزارش قدس آنلاین نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه نکا، حمیدرضا حاجی‌بابایی در ادامه سفر خود به مازندران در دیدار با امام جمعه نکا، گزارش برنامه ششم توسعه را تبیین کرد.

وی در این دیدار علاوه به ارائه گزارشی از برنامه ششم توسعه به بیان فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و مسائل روز، پرداخت.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی در این دیدار تدوین برنامه ششم توسعه را سیاست‌های ابلاغی مدنظر رهبری و در راستای اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و افزود: نگاه عدالت محور و مبارزه با فساد، مهم‌ترین رویکرد برنامه ششم کشور است‌.

حاجی‌بابایی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، خانواده، مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی و محورهای مختلف و مهم برنامه ششم، گزارشی را ارائه کرد.

امام جمعه نکا نیز در این دیدار با اشاره به مسائل مختلف اجتماعی، اقتصادی و معیشتی در جامعه اظهار کرد: خدمات مناسبی در طول سال‌های بعد از انقلاب به مردم ارائه شده است و اکنون هم باید رفع مشکلات مردم، اولویت مهم برنامه‌ها باشد.

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی با تأکید بر تقوای الهی گفت: رعایت تقوی الهی در جامعه مهم‌ترین راه حل برای رفع مشکلات است که باید خود را به این سلاح مهم مجهز کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.