بیرجند- مدیرعامل جمعیت جوانان سرزمین خورشید با بیان اینکه همزمان با ۳۰ استان کشور ویژه برنامه نور و نوروز برگزار می‌شود، گفت: امروز در محل امامزادگان باقریه بیرجند و در این برنامه از ۵ مادر شهید تجلیل می‌شود.

تجلیل از ۵ مادر شهید در برنامه نور ونوروز در بیرجند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند،  حامد عرب زاده صبح دوشنبه در راستای برنامه ریزی برنامه نور و نوروز اظهار داشت: امروز همزمان با ۳۰ استان کشور ویژه برنامه سال تحویل با عنوان نور و نوروز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه نور ونوروز در بیرجند در محل امازادگان باقریه برگزار می‌شود، افزود: این برنامه با هدف پاسداشت ایام میلاد حضرت زهرا(س) وهمچنین توجه و توسل مردم به حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در لحظات سال تحویل برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت جوانان سرزمین خورشید گفت: قرار است در این مراسم از مقام شامخ ۵ مادر شهید در بیرجند تجلیل شود و ین مراسم بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، در روز ۳۰ اسفندماه برگزار و تا سال تحویل ادامه دارد.

عرب زاده افزود: قرائت عهدنامه، همخوانی صلوات خاصه، دعای تحویل سال، مولودی خوانی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) وتوزیع بسته‌های متبرک آستان قدس رضوی، اهتزاز پرچم بارگاه امام هشتم(ع) از دیگر برنامه‌های امروز است.

وی بیان داشت: برنامه مردمی نور ونوروز با همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی و مشارکت شبکه جوانان رضوی در گلزارهای شهدا، امامزادگان، بقاع متبرکه، مهدیه‌های مراکز کشور با حضور مردم برگزار و در بیرجند در این مراسم حجت الاسلام اسداللهی در زمینه سبک زندگی رضوی سخنرانی خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.