بیرجند-استاندار خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه امنیت امروز را، مدیون رشادت های شهدای عزیز وگرانقدر هستیم، گفت: باید یاد و خاطره شهدا در همه ایام سال گرامی داشته شود.

امنیت امروزکشور مدیون رشادت های شهدای گرانقدراست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند؛ سیدعلی اکبر پرویزی  همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در آستانه سال نو ، با خانواده معزز شهیدان سید احمد و سید علیرضا رحیمی دیدار کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

وی در این دیدارها با اشاره به اینکه امنیت امروز را، مدیون رشادت های شهدای عزیز هستیم، افزود: باید یاد و خاطره شهدا در همه ایام سال گرامی داشته شود.

استاندارخراسان جنوبی  گفت: خانواده های شهدا جایگاه ویژه ای نزد مردم بزرگ ایران دارند ومسئولان باید در جهت خدمت به خانواده شهداء و ایثارگران از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنند.

پرویزی با بیان اینکه برخی شهدا مظلومانه به شهادت می رسند و  و خانواده های معظم ایشان مظلومانه روزگار می گذرانندافزود: شهدا الگوی جامعه هستند و اغلب با قرآن زندگی می کردند و قرآن در تمامی زندگی این بزرگواران جاری بود

استاندار خراسان جنوبی گفت :خانواده های شهدا جایگاه ویژه ای نزد مردم بزرگ ایران دارند بنابراین مسئولان باید در جهت خدمت به خانواده شهداء و ایثارگران از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنند؛ چراکه همه ما مدیون خون شهدا و استقامت و ایثارگری های بی بدیل ایثارگران عزیز در تمامی دوارن انقلاب اسلامی هستیم

در این دیدارها معاون سیاسی امنیتی استانداری ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری ، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، مشاور استاندار در حوزه آموزش عالی ،مشاور استاندار در امور ایثارگران ، و برخی مدیران استانی  استاندار خراسان جنوبی را همراهی می کردند.

شهیدسید احمد رحیمی ، در تاریخ ۲۴ فروردین ماه ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی شرهانی در عملیات والجفر یک و سید علیرضا رحیمی نیز در تاریخ ۱۲ مهرماه ۱۳۶۳ در عملیات میمک بر اثر اصابت مستقیم تیر به درجه رفیع شهادت رسیده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.