نیروهای سوری همه نقاطی را که تروریستها در شمال جوبر دمشق بدان نفوذ کرده بودند آزاد کردند، همه تروریستها را از پای درآوردند و وضعیت را به حالت عادی بازگرداندند.

بازگشت وضعیت عادی به «جوبر» دمشق؛ عملیات گسترده تروریستها ناکام ماند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، جبهه النصره و سایر گروههای تروریستی یکشنبه (روز گذشته) به مراکز نظامی و ساختمانهای مسکونی اطراف منطقه «جوبر» واقع در شرق دمشق حمله کردند.

برخی از منابع خبری معارض و سعودی مانند العربیه چند ساعت پس از آغاز عملیات تروریستها مدعی شدند که عناصر تروریستی توانستند گاراژهای منطقه «العباسیین» را اشغال کنند.

تروریستها در ادامه عملیات وارد محوطه شماری از مناطق نظامی و مسکونی در محور کارگاه «کراش» و شرکت ریسندگی منطقه جوبر شدند و ارتش سوریه با آنان درگیر شد.

شبکه خبری «الجزیره» نیز اعلام کرد که هدف تروریستها از این عملیات این است که محله های القابون و جوبر را به یکدیگر وصل کنند.

منابع خبری سوری صبح امروز دوشنبه اعلام کردند که نیروهای سوری همچنان به عملیات خود در شمال جوبر ادامه میدهند و توانستند پس از پیشروی در کارگاه کراش، این منطقه را آزاد کنند.

به گزارش خبرنگار «سانا»، در جریان این درگیری شمار زیادی از تروریستهای النصره و عناصر همپیمان آن کشته شدند.

جنگنده های سوری نیز با آغاز عملیات خود، چندین مرکز تحت اشغال تروریستها را هدف قرار دادند.

لحظاتی پیش این خبرنگار، اعلام کرد که ارتش سوریه همه نقاطی را که تروریستها بدان نفوذ کرده بودند آزاد کرد و همه تروریستها را از پای درآورد و وضعیت را به حالت عادی بازگرداند.

یک منبع نظامی نیز خبر داد که در جریان عملیات نیروهای سوری سرکرده های خارجی النصره نیز از پای درآمدند و مراکز فرماندهی آنان از بین رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.