مشهد- ارادت زائران و مشتاقان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) موجب شده است تا سیل عاشقان و مسافران به سمت مشهد مقدس فزونی یافته و محور های این استان با ترافیک سنگین مواجه شود.

محور های ارتباطی مشهد مقدس با ترافیک بسیار سنگین روبروست

به گزارش قدس آنلاین، در حال حاضر ازدحام خودروها در محور باغچه-مشهد از ۴۰ کیلومتر قبل، زنجیروار در حال حرکت هستند و ترافیک در محورهای قوچان و تربت حیدریه نیز همانند آزادراه باغچه - مشهد بسیار سنگین است.

جانشین فرمانده پلیس راه خراسان رضوی در همین رابطه گفت: تمامی محورهای ورودی به مشهد از صبح امروز از ترافیک فوق العاده سنگینی برخوردار هستند که هرچه به ساعات تحویل سال نزدیکتر می شویم، بر حجم آن افزوده می شود.

سرهنگ محمدعلی احسانبخش دبیان کرد: این ترافیک با توجه به حجم خودروهایی که در مسیرهای ورودی به استان است تا زمان تحویل سال و پس از آن نیز ادامه خواهد داشت.

وقوع ۱۸ فقره حادثه

وی با بیان اینکه از روز گذشته تا کنون ۱۸ فقره سانحه رانندگی در محورهای جاده ای استان رخ داده است ، اظهار کرد: از این تعداد ۱۳ فقره مربوط به دیروز است که یک مورد آن تصادف فوتی بود و برخورد خودرو سواری سایپا با یک کودک ۷ ساله در جاده قدیم سبزوار – نیشابور منجر به مرگ وی شد.

وی افزود: ۱۲ حادثه رانندگی دیگر روز گذشته مشهد جرحی بود که منجر به مجروح شدن ۱۵ نفر شد.

به گفته وی، از صبح امروز تا کنون نیز پنج فقره حادثه جرحی در محورهای استان روی داده است که در آن ۶ نفر مجروح شده اند.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.