اهواز- نوروز۹۶ استاندار خوزستان در کنار کودکان بی سرپرست تحت حمایت بهزیستی شروع کرد.

 بیکاری یکی از اصلی ترین دشمنان جوانان/  خوزستان بسترهای فراوانی برای اشتغال دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، استاندار خوزستان در حاشیه مراسم تحویل سال ۹۶ در شیرخوارگاه فتح المبین اهواز بابیان اینکه مقام معظم رهبری شعار سال۹۶ را «اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال» عنوان کردند، اظهارکرد: سال گذشته، سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بوده است و اقدامات خیلی خوبی از طرف دولت در این زمینه صورت گرفته و امسال نیز مقام معظم رهبری، ادامه همان برنامه ها را دستور فرمودند.

غلامرضا شریعتی بااشاره به اینکه سال ۹۵ برای تحکیم بنیه ها، پایه ها و کارهای اساسی و زیربنایی بوده، گفت: امسال نیز باید ثمرات آن به نتیجه برسد و شاهد اشتغال مولد موثری در کشور و استان باشیم.

وی ادامه داد: استان خوزستان بسترها و زمینه های بسیار زیادی دارد و بایستی همه استان در این زمینه بسیج شویم تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

استاندارخوزستان عنوان کرد: اگر در سال گذشته کم کاری بود، امسال باید به سمتی حرکت کنیم و سعی و تلاش براین باشد که کم کاری ها نباشد و تا زمانی که مسئولیت استانداری را برعهده دارم، برای آینده بهتر استان درکنار دیگر مسوولان تلاش خواهیم کرد.

شریعتی بابیان اینکه بیکاری یکی از اصلی ترین دشمنان جوانان است، افزود:  امیداریم اشتغال بیشتری برای جوانان ایجاد شود.

وی عنوان کرد: سال گذشته۷۰۰هزار شغل در سراسر کشور ایجاد شده است و اگر می خواهیم به یک نسبت مناسبی برسیم باید به طور مداوم در یک دوره ۱۰ساله، سالانه یک میلیون شغل ایجاد بکنیم تا بتوانیم این روند را اصلاح و کشور  را به سمت تولید موثر و فراگیری و افزایش ثروت ملی ایجاد کنیم.

استاندار خوزستان گفت: با فرمایشات مقام معظم رهبری و بسترهایی که در کشور و استان فراهم است قطعا به این سمت پیش خواهیم رفت و نتایج خوبی خواهیم گرفت.

 شریعتی بیان کرد: سعی براین است که سال۹۷  در چنین مکان هایی، شاد ترین لحظه ها را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین استاندارخوزستان پس از تحویل سال۹۶ در شیرخوارگاه فتح المبین اهواز بازدیدی از مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی حضرت امام خمینی(ره)این شهرستان داشتند و سپس  به دیدار با خانواده شهیدمدافع حرم کجباف می روند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.