اراک - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی در آغاز سال جدید، تحقق اقتصاد مقاومتی را نیازمند وحدت و همدلی مردم و مسئولان دانست.

مسئولان از ظرفیت دستگاه های خود  برای شکوفایی اقتصاد کشور استفاده کنند

به گزارش قدس آنلاین، در این پیام آمده است: حساسیت رهبر معظم انقلاب بر مقوله اقتصاد کشور نشان از درایت و هوشمندی منحصر به فرد ایشان دارد و بنابراین تحقق منویات معظم له بی شک سعادت مردم و مسئولان را به دنبال دارد.
در ادامه این پیام آمده است: مقام معظم رهبری چندین سال است که راهبردهای اقتصاد مقاومتی را بیان فرموده اند و آحاد جامعه باید برای شکوفایی اقتصاد کشور و تحقق منویات معظم له هم قسم شوند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: مسئولان باید در این راستا برنامه ریزی کاربردی داشته باشند و همه ظرفیت های دستگاه های خود را در راستای شکوفایی اقتصاد کشور به کار گیرند.
در ادامه این پیام آمده است: مردم نیز باید با قناعت، صرفه جویی و پرهیز از اسراف دولت را در تحقق اقتصاد مقاومتی یاری کنند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: واردات بی رویه و قاچاق کالا یکی از عوامل مخرب بر اقتصاد کشور محسوب می شود که برای ایجاد اشتغال مولد و ارتقاء تولید باید برای تحقق اصل مقاومتی تلاش کرد.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: در ایام سال جدید با روحیه ای باز سرشار از احسان، نیکوکاری و کرامت به استقبال سال نو برویم و سال آینده سالی پر از نشاط برای همگان باشد.
سال 1396 از سوی رهبر معظم انقلا با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.