کرج - نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: آغاز سال و بهار فرصتی است که از خدای تعالی درخواست کنیم زبان ما، اعمال ما و رفتار ما خیر باشد، خیر بخواهیم و خیر عمل کنیم و حال ما را نسبت به گذشته بهتر و احسن قرار دهد و توفیق خدمتگزاری بیشتر را نصیب همه ما بگرداند.

آغاز سال و بهار فرصتی برای خدمتگزاری بیشتر است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۳۹۶ پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

الحمدلله رب العالمین و صلی‌الله علی‌محمد و آله الطاهرین

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ' النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ

حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِه الاَطهار

شروع سال ۱۳۹۶ را به همه مردم ولایت مدار و انقلابی استان البرز، به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همه عزیزانی که فداکاری کردند تا عزت و اقتدار و آرامش جامعه اسلامی‌ ما برقرار باشد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم سال پر خیروبرکت و پرنشاطی برای همه مردم ایران به‌خصوص البرزنشینان سرافراز باشد ان‌شاءالله .

هرروزی که نو می‌شود فرصتی است که خدای تعالی در اختیار ما قرار داده تا از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم، در آن گفتار خیر داشته باشیم، اعمال خیر داشته باشیم، در روایت دارد به اینکه منادی هرروز ندا می‌کند، «ما مِنْ یَوْم یَمُرُّ عَلَی ابْنِ آدَم إلاّ قالَ لَهُ ذلِکَ الْیَوْمُ: یَابْنَ آدَم أنَا یَوُمٌ جَدیدٌ وَ أناَ عَلَیْکَ شَهیدٌ».

هیچ روزی نیست مگر اینکه بر فرزندان آدم این روز ندا می‌کند که بدانید، من یک روز جدیدی هستم بر شما و من در قیامت بر شما شاهد هستم، پس در من خیر بگویید و در من عمل خیر داشته باشید.

آغاز سال و بهار همین نوید را به ما می‌دهد که ما از خدای تعالی بخواهیم فرصت این را داشته باشیم که بیان ما، گفتار ما، رفتار ما و اعمال ما، خیر باشد و خیر انجام بدهیم و خیر بخواهیم و حال ما را نسبت به آینده احسن و بهتر از گذشته قرار بدهد ان‌شاءالله .

آغاز سال و بهار فرصتی است که از خدای تعالی درخواست کنیم زبان ما، اعمال ما و رفتار ما خیر باشد، خیر بخواهیم  و خیر عمل کنیم و حال ما را نسبت به گذشته بهتر و احسن قرار دهد و توفیق خدمتگزاری بیشتر را نصیب همه ما بگرداند .

لازم است از همین اول سال برای مفید بودن و مؤثر بودن برنامه‌ریزی برای آینده داشته باشیم و مدیریت زمان را در نظر داشته باشیم .

امسال دو انتخاب ملی و استانی در پیش رو داریم که هرکدام به‌نوبه خود مهم و سرنوشت‌ساز است، با توجه به شاخص‌های لازم، مشورت با بزرگان، عملکرد افراد، شخصیتی اصلح، بصیر و انقلابی، آگاه به زمان و مشکلات جامعه، استکبارستیز، ضد ظلم و تجمل انتخاب شود؛ و بار دیگر وحدت و همدلی و وفاق و انسجام را در این انتخابات به دنیا نشان بدهیم .

در وجهه استانی هم افرادی متعهد، کارا، عالم به مسائل شهر و روستا، مردمی و دور از تجمل و اشرافی گری، انتخاب شوند تا در توسعه استان از جهات مختلف موفق و زمینه‌ساز رشد و شکوفایی بیشتر شهرها و روستاها باشیم.

ان‌شاءالله امسال شاهد رونق گرفتن اقتصاد، اشتغال جوانان و تحصیل‌کرده‌ها و فعال شدن واحدهای صنعتی و کشاورزی همراه با رشد تولید داخلی در استان باشیم و همچنین به فضل پروردگار در این سال شاهد خلاصی یافتن کشورهای اسلامی از چنگال پلید استکبار و کفر و ارتجاع و تقویت خط مقاومت باشیم.

نکته پایانی اینکه ان‌شاءالله همه ما، نامی را که رهبر معظم انقلاب  برای مسیر حرکتی آینده امسال قراردادند، نصب العین خودمان قرار بدهیم و با وفاق و انسجام بیشتر بین مردم و مسئولین در مسیر مشخص‌شده توسط ایشان حرکت کنیم.

مجدداً سال نو را به همه عزیزان عرض تبریک داشته، سالی پر از خیروبرکت و نور و نشاط برای همه آرزومندم و از خدای تعالی مسئلت می‌کنم در همه امور موفق و مؤید باشید. والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.