کرمان- معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه دولت ظرفیت استخدام ندارد اطهار داشت: برای اشتغال در سال جدید دولت سیاست افزایش تولید و سرمایه گذاری با محوریت بخش خصوصی را در دستور کار خود دارد.

دولت ظرفیت استخدام ندارد/برای اشتغال بخش خصوصی را باید وارد کار کرد

به گزارش قدس انلاین، سحاق جهانگیری عصر دوشنبه پس از تحویل سال نو به همراه استاندار کرمان در دیدار آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن تبریک سال جدید با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: رهبر معظم انقلاب همواره از دولت حمایت کرده و در برخی موارد هم از دولت مطالبه می کنند که این مطالبات رهبری هم به حق است.

وی سیاست دولت در سال جدید را حمایت از بخش خصوصی و افزایش تولید عنوان کرد و ادامه داد:یکی از رویکرد های اصلی اقتصاد مقاومتی مردمی کردن اقتصاد است.

وی افزود: بخش خصوصی میدان دار اصلی پیاده سازی اقتصاد مقاومتی است و بایستی انگیزه سرمایه گذاری و کار در بخش خصوصی ایجاد و توسط دولت حمایت شود.

جهانگیری حضور همه ارکان نظام و استفاده از همه ظرفیت های نظام را در تحقق اقتصاد مقاومتی مهم تلقی و تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی اقتصاد ایران یک نسخه خیلی خوب و اثربخش بوده و می تواند نشاط اقتصادی را به جامعه برگرداند.

معاون اول رئیس جمهوری که روز دوشنبه در آغاز سفری سه روزه وارد کرمان شد شامگاه دوشنبه به همراه استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.