مشهد- مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی به منظور سخنرانی مقام معظم رهبری در این شهر در روز اول فروردین ماه خبر داد.

محدودیت های ترافیکی در خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی اعمال می شود

به گزارش قدس آنلاین، سیدمهدی امامی میبدی با اشاره به ممنوعیت تردد در خیابان های طبرسی، ‌امام رضا(ع)، نواب صفوی و شیرازی اظهار کرد: برای تسهیل زیارت زائران و همچنین تجدید بیعت با مقام معظم رهبری توقفگاه های سازمان پایانه مسافربری امام رضا(ع) امروز، یکم فروردین‌ماه از ساعت پنج بامداد تا اذان مغرب و پایان سخنرانی رهبری رایگان است.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به ممنوعیت توقف خودروها در معابر منتهی به حرم بیان کرد: همچنین خدمات دهی توقفگاه های حرم از بامداد امروز تا ساعت ۲۴ تعطیل بوده و هیچ خودروی پذیرش نمی شود.

وی ادامه داد: زائران و مجاوارن می توانند با توقف خودروهای خود در توقفگاه ضلع غربی و شرقی این پایانه با اتوبوس‌های تندرو خط پایانه مسافربری به حرم مطهر رضوی مشرف شوند.

امامی میبدی تاکید کرد: زائران و مجاوران برای جلوگیری از گره های ترافیکی از خودروهای عمومی برای تردد در هسته مرکزی شهر استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.