مشهد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بیش از ۲۵۰ امدادگر و نجاتگر برای پوشش امدادی مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی در حالت آماده‌باش هستند.

آمادگی بیش از ۲۵۰امدادگر و نجاتگر برای پوشش امدادی مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی احمدی اظهار کرد: ۳ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و بیش از ۱۵۰ نیروی نجاتگر و امدادگر در مأموریت ویژه مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه اول فروردین ماه تا اذان مغرب به افق مشهد در چند نقطه از فضاهای درونی و بیرونی حرم مطهر رضوی به‌ویژه در محل برگزاری مراسم واقع در رواق امام خمینی(ره) مستقر هستند تا در صورت نیاز امدادرسانی به‌موقع را در کوتاه‌ترین زمان ممکن داشته باشند.

وی افزود: همچنین در این مراسم تعداد ۱۰۰ نفر عضو جوان در قالب ۵۰ تیم طرح ویژه سحاب ثامن (سامانه حرکت‌های امدادی و بشردوستانه) مستقر هستند و خدمات امدادی بشردوستانه و راهنمایی زائران و مجاوران امام رضا(ع) را پوشش می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اینکه هلال احمر خراسان رضوی برای پذیرایی از مسافران نوروزی آمادگی کامل را دارد گفت: از ۲۵ اسفند ماه ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶ نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی همگام با سراسر کشور به ارائه خدمات امداد و نجات می‌پردازد.

احمدی در رابطه با برنامه‌های طرح نوروزی این نهاد امدادی، گفت: در ایام نوروز امسال از ۲۵ اسفند ماه ۹۵ تا ۱۵ فروردین ماه ۹۶، ۶۵ پایگاه در ۲۲ شعبه با ۴۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۳۴ دستگاه خودروی کمک‌دار، یک دستگاه بالگرد، ۲۷۴ نیروی نجاتگر نفر روز، ۱۸۴ نفر نیروی امدادگر و ۸۸ نفر پرسنل اداری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به‌صورت شبانه‌روز فعال هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.