۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 514596

در حالی خبر گزاری‌ها از آتش‌سوزی واگن شمار دو قطار شماره 372 تهران-مشهد که امروز ساعت 6:40 تهران را به مقصد مشهد ترک کرده بود خبر دادند که منابع آگاه نشت روغن موتور را باعث دود کردن قطار اعلام کردند.

نشت روغن موتور باعث دود کردن قطار مشهد شد

به گزارش قدس آنلاین، صادق سکری رئیس روابط عمومی راه آهن گفت: نشست روغن روی موتور قطار موجب دود کردن قطار شد که پس از توقف ده دقیقه ای قطار مجددا وارد مدار حرکت شد.

وی در ادامه افزود: هیچ آتش سوزی در کارنبوده و همه مسافرین قطار در صحت و سلامت هستند.

گفتنی است روابط عمومی رجا هم درباره مطلب مندرج در برخی رسانه ها مبنی بر آتش سوزی یک واگن مسافری، توضیحاتی به شرح ذیل ارائه کرد: قطار تندروی پردیس تهران-مشهد مورخ 01/01/96 به دلیل نقص فنی در یکی از موتورها و پاشش سوخت گازوئیل بر روی اگزوز و موتور موجب دود گرفتگی داخل واگن مسافری شده که تصور آتش سوزی را تداعی کرده است. لازم به ذکر است بروز چنین نقص های فنی در وسایل نقلیه مختلف در مسیرهای طولانی بعضاً عادی بوده و امکان رخداد آن برای هر وسیله نقلیه ای وجود دارد. لازم به ذکر است به محض دود گرفتگی واگن، قطار بعد از توقف 25 دقیقه ای و رفع عیب، مجدد به سیر خود به سمت مشهد مقدس ادامه داد. گفتنی است کلیه مسافران قطار 372 تهران-مشهد سالم بوده و هم اکنون در قطار ادامه سیر می دهند.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.