بیرجند-نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از سفر باید اجرایی مصوبات باشد زیرا درسفر قبلی رئیس جمهور به خراسان جنوبی۲۷۰میلیارد تومان مصوبات بود اما تاکنون ۷۰ میلیارد تومان محقق شده است

۲۰۰ میلیارد تومان ازمصوبات سفر قبل رئیس جمهور به خراسان جنوبی محقق نشد

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد باقر عبادی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین در بیرجند با بیان اینکه رئیس جمهور قبل از سفر دور دوم به خراسان  جنوبی باید پیگیری می‌کرد تا ۲۰۰ میلیاردتومان مصوبات سفر قبل به استان محقق می‌شد، افزود: باید برنامه ریزی درستی انجام شود تا قبل از سفر مصوبات سفر دور دوم مشخص شود.

وی بیان داشت: چه خوب بود که رئیس جمهور با سفر دوم به خراسان جنوبی کلنگ راه آهن وانتقال آب به خراسان جنوبی را به زمین می‌زد تا مردم خدمات را بیشتر لمس می‌کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چه خوب بود که رئیس جمهور در این سفر به استان کلنگ افتتاح راه آهن وانتقال آب به خراسان جنوبی را به زمین می‌زد گفت: مصوبات سفر دور قبل روحانی هنوز کامل محقق نشده است.

عبادی با اشاره با سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی و آخرین اقدمات در زمینه کارخانه سیمان باقران اظهار داشت: تلاش‌های زیادی برای رفع مشکلات سیمان باقران انجام دادیم که ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات طی چند نوبت  از بانک‌های مختلف برای این کارخانه پیگیری شد.

وی افزود:  ۶ میلیون یورو از صندوق توسعه در دور جدید پیگیری کردیم و برای سرمایه در گردش سیمان باقران با بانک کشاورزی، با وزیر صنعت، معدن و تجارت برای حل مشکلات دیدار  کردیم.

نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دیگر برنامه‌های ما برای رفع مشکلات سیمان باقران دیدار با وزیر کشاورزی بود و هم اکنون که قرار است این کارخانه فردا افتتاح شود بسیار خوشحال هستیم زیرا با افتتاح آن زمینه اشتغال فراهم و این کارخانه ۲۰ هزار سهام دار دارد.

عبادی افزود:برخی از سرمایه داران جرات نداشتند که برای همکاری و مشارکت با سیمان باقران وارد عمل شوند که ما مشکلات را پیگیری کرده و زمینه ورود سرمایه داران فراهم شده است .

وی با اشاره به سفر روحانی به خراسان جنوبی گفت: اگر قرار است آقای روحانی تنها برای افتتاح سیمان باقران و مجموعه ۱۵ هزارنفری غدیر به استان سفر کند، بهتر است انجام نشود، زیرا برای افتتاح تنها که ، فرماندار و یا بخشدار شهرستان درمیان می توانند این پروژه را افتتاح کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.