رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: آراستگی ظاهری وشادی و نشاط از خصوصیات مؤمنان است و پوشیدن لباس نو باید تمثیلی از تغییر درونی مردم در سال جدید باشد.

اسلام عید ایرانی را به عنوان یک سنت حسنه پذیرفته است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله زین العابدین قربانی ظهر سه شنبه در دیدار فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولان انتظامی استان به تلاش خستگی ناپذیر نیروی انتظامی برای از میان بردن بی اخلاقی ها تقدیر کرد و گفت: تعالی روح و تأمین مایحتاج معنوی برای جهان ابدی، نباید موجب فراموش کردن نصیب دنیوی شود.

وی با بیان اینکه آراستگی ظاهری و شادی و نشاط از خصوصیات مؤمنان است، ادامه داد: اسلام عید ایرانی را به عنوان یک سنت حسنه پذیرفته است.
امام جمعه رشت رعایت تقوا، حجاب و ادب را از ضروریات در برگزاری عید ایرانی نوروز برشمرد و گفت: پوشیدن لباس نو باید تمثیی از تغییر درونی مردم در سال جدید باشد.
وی همچنین به نامگذاری سال ۹۶ به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: امیدوارم سال جدید، سال امنیت در سایه ولایت مقام معظم رهبری باشد و همه آحاد جامعه برای برقراری امنیت، احساس وظیفه بیشتری کنند.
هزار واحد گشتی در استان فعال است
سردار میرحیدری، فرمانده انتظامی گیلان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی در سال گذشته، بیان کرد: در استان هزار واحد گشتی در لحظه فعال است و ۱۰۷ کلانتری و پاسگاه به صورت شبانه روزی به مردم خدمت می کنند.
وی به طرح گیلان مطهر اشاره کرد و گفت: این طرح از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ناهنجاری های اخلاقی و همچنین ترویج امر به معروف و نهی از منکر در قالب برپایی ۱۰۰ ایستگاه در نقاط گردشگرپذیر استان مانند سواحل و تفرجگاه ها با همکاری هزار و ۶۰۰ نیروی روحانی، بسیجی و عوامل انتظامی فعال خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.