۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 514621

سرمربی تیم فوتبال التعاون عربستان با نظر مسئولان این باشگاه از سمتش برکنار شد و یک مربی پرتغالی به زودی جایگزین وی خواهد شد.

هموطن کی‌روش رقیب منصوریان می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال التعاون عربستان در گروه اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تیمهای استقلال ایران، الاهلی امارات و لوکوموتیو ازبکستان همگروه است. این تیم در بازی مقابل استقلال ایران با سه گل شکست خورد و در حال حاضر بعد از استقلال و الاهلی با ۴ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

مسئولان باشگاه التعاون به خاطر نارضایتی از عملکرد «کونستانتین گالچا» سرمربی رومانیایی خود در مسابقات لیگ داخلی و لیگ قهرمانان آسیا، این مربی را از سمت خود برکنار کردند تا به دنبال گزینه دیگری بروند.

روزنامه های عربستانی در شماره امروز خود اعلام کردند مدیران التعاون با «ژوزه گومز» سرمربی پرتغالی به توافق رسیده و نام این مربی به زودی به صورت رسمی از سوی این باشگاه اعلام خواهد شد.

به این ترتیب، این مربی پرتغالی که پیش از این هم سابقه حضور در التعاون و الاهلی عربستان را دارد، در بازی برگشت مقابل استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت التعاون می نشیند تا رقیب علیرضا منصوریان باشد. دیدار برگشت دو تیم سه شنبه ۱۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.