بیرجند- نماینده مردم قائنات وزیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین درخواستهای مردم خراسان جنوبی راه آهن، انتقال آب است زیرا در زمینه راه آهن با اینکه سال‌ها سپری شده اما تاکنون هیچ اقدامی نشده است

راه آهن و انتقال آب به خراسان جنوبی مهمترین مطالبه مردم از رئیس جمهور

فرهاد فلاحتی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین در بیرجند بیان کرد: تامین اعتبار برای راه آهن، آبرسانی به استان خراسان جنوبی که قول وزیر نیرو در راستای تامین آب فراتر از مرزهای استان بوده است و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از دیگر درخواست‌های مردم است.

وی بیان داشت: پروژه فولاد قاین یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است که تاکنون خیلی کار خاصی انجام نشده و در این پروژه با وجود اینکه یکی از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی دولت بوده اما کار قوی صورت نگرفته است.

نماینده مردم قائنات  وزیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب امسال را هم سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال مولد نامگذاری کردند و تاکید ایشان بر تولید واشتغال است و انتظار مردم هم در زمینه فراهم شدن اشتغال است.

فلاحتی افزود: در سفر دور قبل رئیس جمهور به خراسان جنوبی به گفته مسئولان استانداری بیش از ۶۰ درصد مصوبات آن هنوز محقق نشده است وتنها مبالغ اندکی از سفر محقق شده که محقق شدن اعتبارات سفر قبل از دیگر درخواست های مردم خراسان جنوبی است.

وی بیان داشت: مردم استان خراسان جنوبی برایشان جای سئوال باقی است که چرا وقتی نوبت به مردم این استان می‌رسد، چرا مصوبات سفرها محقق نمی‌شود.

نماینده مردم قائنات  وزیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر سفر روحانی آغاز عملیات پروژه‌های مشکلات مردم باشد سفری پر برکت خواهد بود، گفت: کار زیادی در دولت یازدهم برای پروژه فولاد قاین انجام نشده است.

فلاحتی با اشاره به سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر در این سفر شاهد نتایج و آغاز عملیات مشکلات اولویت دار استان خراسان جنوبی باشیم، قطعا سفری پر خیر و برکت خواهد بود و مردم هم از این سفر راضی وخوشنود خواهند بود.

نماینده مردم قائنات  وزیرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار مردم خراسان جنوبی در سفر رئیس جمهور به استان گام برداشتن به سمت برنامه‌ها و اقداماتی برای جلوگیری از محرویت، کمک به رشد و توسعه استان است و در تمامی سفرهای وزرا و هیات دولت این انتظار وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.