قزوین- سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در ایام نوروز ۱۲ پایگاه سیار و ثابت جوانان در سطح استان به راهنمایی مسافران می پردازند و روزانه ۱۵ نفر در این پایگاه ها به مسافران خدمت می کنند.

۱۲ پایگاه سیار و ثابت هلال احمر در قزوین مسافران را راهنمایی می کنند

به گزارش قدس آنلاین، حمید ره انجام در حاشیه بازدید  دبیرکل جمعی هلال احمر کشور از پایگاه های امداد و نجات هلال احمر استان قزوین در جمع خبرنگاران به آماده باش نیروهای این جمعیت در قزوین از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین اشاره و اظهار کرد: از ماه گذشته اقدامات لازم در زمینه بررسی و ارزیابی تجهیزات و خودروهای هلال احمر انجام شده و مشکلات آن ها برطرف شده است.

وی با بیان اینکه دوره های بازآموزی برای نیروهای جعیت هلال احمر برگزار شده، افزود: در ایام نوروز ۲۵ پایگاه امداد و نجات سیار و ثابت در مناطق صعب العبور و در سطح جاده های استان مستقر هستند و با توجه به حجم بالای تردد در جاده های استان و کریدور ۱۳ استان کشور، امدادرسانی امری مهم و ضروری است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: ۱۲ پایگاه سیار و ثابت جوانان در سطح استان به منظور خوشامدگویی و راهنمایی مسافران مستقر هستند و روزانه ۱۵ نفر در این پایگاه‌ها خدمات‌رسانی می‌کنند.

ره‌انجام گفت: روزانه ۱۰۰ نفر امدادگر در پایگاه‌های امداد و نجات استان قزوین آماده‌باش هستند این امر در حالی بوده که بالگرد امداد و نجات نیز در استان مستقر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.