مدیرکل راهداری گیلان از نصب ۳۷ دستگاه ترددشمار توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان در جاده‌های استان گیلان خبر داد.

 امامزاده هاشم _ رشت پرترددترین محور گیلان

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا نازک کار از نصب ۳۷ دستگاه ترددشمار توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان در جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: در مدت ۲۴ ساعت گذشته مسیر امامزاده هاشم ـ رشت با ۳۸ هزار و ۷۸۹ وسیله نقلیه پر ترددترین محور گیلان گزارش شده و پس از آن محور منجیل ـ رودبار با ۳۷ هزار و ۷۵۸ وسیله نقلیه در رتبه دوم از نظر میزان تردد در استان است.

وی با اشاره به ورود ۶۰ هزار و ۲۰۲ وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی مختلف در ۲۴ ساعت گذشته به گیلان اظهار کرد: در مدت مذکور تعداد ۳۳ هزار و ۵۰۵ وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

وی، بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین ـ لوشان با میزان تردد ۳۳ هزار و ۳۹۳ وسیله نقلیه عنوان کرد و افزود: محور رامسر ـ چابکسر با میزان تردد ۱۵هزار و ۲۸۰ وسیله نقلیه در جایگاه دوم ورودی خودرو به گیلان است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه ساعت اوج تردد در محور آزادراه قزوین ـ لوشان در ۲۴ ساعت گذشته بین ساعت ۹ تا ۱۰ صبح بود، تصریح کرد: کمترین تردد بین ساعت چهار تا پنج بامداد گزارش شده است.

نازک‌کار، اوج تردد خودروها در محور رامسر ـ چابکسر در ۲۴ ساعت گذشته را بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ خواند و بیان کرد: بین ساعت سه و چهار بامداد کمترین تردد در مسیر مذکور گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به اینکه اوج تردد در محورهای استان در ۲۴ ساعت گذشته بین ساعت ۱۸ و ۱۹ گزارش شده است، یادآور شد: بین ساعت پنج تا شش صبح کمترین تردد در جاده‌های استان گزارش شده ضمن اینکه در ۲۴ ساعت گذشته گیلان پنجمین استان پر تردد کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.