گناباد- بخشدار کاخک گناباد گفت: بارش شدید باران و سیل در شب گذشته افزون بر هفت راه روستایی این بخش را مسدود کرد که تاکنون بازگشایی نشده است.

بارش باران هفت راه روستایی در گناباد را مسدود کرد

به گزارش قدس آنلاین،محمدرضا حجازی بیان کرد: به دنبال بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب، اکنون مسیرهای روستایی خانیک، سارنگ، میمند، کوی قلعه، صالح آباد، تک میدان و کورشک بسته است.

وی ادامه داد: بخشی از روستاهای بخش کاخک و از جمله روستای خانیک با انباشت زیاد سیلاب مواجه شده و به کشتزارهای روستاییان و شبکه های آبرسانی روستایی این منطقه نیز خسارات زیادی وارد شده است.

وی ادامه داد: همچنین محور ارتباطی کاخک - کریمو که از دوشنبه شب بر اثر بارش باران و ریزش کوه مسدود شده بود، بازگشایی شده و تردد در آن جریان یافته و اکنون تلاش راهداران برای بازگشایی دیگر محورهای مسدود شده ادامه دارد.

وی تصریح کرد: به دنبال بسته شدن مسیرهای روستایی بیش از ۵۰ دستگاه وسیله نقلیه در بخش کاخک در سیلاب گیر افتاده است.

وی با انتقاد از عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد در خدمات رسانی به روستاها و بازگشایی محورهای مسدود شده، گفت: با وجود ضرورت حضور پرسنل راهداری در جریان حوادث پیش بینی نشده، مسئول این اداره در شهرستان حضور نداشته و عملکرد ضعیف و ناهماهنگی آنها موجب کندی در خدمات رسانی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.