سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از عملکرد داور ایرانی بازی تدارکاتی با عراق، گفت: بازیکنان تیم ملی به شوخی می گفتند بجامین ویلیامز را برگردانید!

انتقاد شدید کی روش از داور ایرانی بازی تیم ملی با  عراق!

به گزارش قدس آنلاین، کارلوس کی روش در تازه ترین اقدام خود در اردوی تیم ملی در قطر، از عملکرد موعود بنیادی فر داور بازی تدارکاتی ایران و  عراق انتقاد کرد. کی روش در این خصوص اعلام کرد: « ما در قطر حضور داریم و تمرینات خود را برای دیدار مهم و حیاتی مقابل قطر آغاز کرده ایم. 8 بازیکن ما که در اروپا بازی می‌کنند، 3 روز قبل از بازی به جمع ما ملحق خواهند شد. دیگر بازیکنان که دو روز در تهران تمرین کرده اند، تمرینات ریکاوری را آغاز کرده و استراحت می‌کنند. همچنین دیروز آنالیز فنی بازی با عراق را انجام دادیم. بدون شک، آقای بنیادی فر، داور بازی باید از بازیکنان تیم ملی و هواداران عذرخواهی کند.  باور کنید یا نه، او در 3 صحنه کلیدی و حساس از جمله پنالتی عراق، به ضرر ایران سوت زد. باورکردنی نیست و نمی‌توان جلوی نظرات ناخوشایند در این رابطه را گرفت. بازیکنان در کمپ تیم ملی به شوخی می‌گفتند «بنجامین ویلیامز را برگردانید».

وی افزوده است: «در هر صورت، قطر که از روز سوم مارس در حال آماده سازی است، امروز یک بازی تدارکاتی دیگر نیز انجام خواهد داد. از امروز تمام تمرکز خود را بر روی اهداف و وظایفمان قرار خواهیم داد. انگیزه ما حرکت رو به جلو است و روحیه تیم ملی هیچگاه به این قدرتمندی نبوده است. می‌دانیم که قطر کار را برایمان سخت خواهد کرد ولی آنها هم کار آسانی نخواهند داشت. همگی موفق باشید.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.