خرم آباد- مدیرکل میراث فرهنگی استان لرستان با بیان اینکه بارش باران تاثیری در حضور گردشگران نداشته است بیان کرد: خوشبختانه استقبال مسافران بسیار خوب بوده است و تاکنون تعداد ۶۶ هزار و۳۷۴ نفر از اماکن تاریخی، تفریحی و توریستی استان لرستان بازدید کردند.

استقبال مناسب گردشگران از جاذبه های لرستان/۶۶ هزار نفر از آثار باستانی بازدید کردند

به گزارش قدس انلاین، غلامرضا سلیمانی عصر سه شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر و ستاد انتخابات لرستان اظهارداشت: ازآنجاکه شهرداری با همکاری هلال‌احمر یک سری چادر در پارک‌های استان برپا کرده و ممکن است شاهد بارش باران در استان باشیم درخواست می‌شود فضاهای سرپوشیده دولتی یا بخش خصوصی شناسایی شود تا در صورت لزوم در اختیار مسافران قرار گیرد.

وی افزود: نیاز است تا فرمانداران تمهیداتی اتخاذ کنند تا در صورت بارندگی مکان‌های سرپوشیده‌ای برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: طی چند روز گذشته علی‌رغم اینکه شاهد بارش باران در استان بودیم اما خوشبختانه  استقبال و حضور مسافران به استان لرستان خوب بود.

سلیمانی با اشاره به اینکه روز گذشته حدود ۲۲ هزار مسافر در مراکز اقامتی استان اقامت داشته‌اند، گفت: از این تعداد ۱۲ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش اسکان داده شدند و مابقی نیز در مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های موقت، مهمانسراهای ادارات، چادرها، کمپ‌ها، هتل‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی وسایر اماکن اقامتی استان اسکان یافتند.

وی اظهارداشت: در  سی‌ام اسفند تعداد ۶۶ هزار و  ۳۷۴ نفر از از اماکن تاریخی، تفریحی و توریستی استان بازدید کردند که از این آمار  ۲ هزار و ۲۰۰ نفر مربوط به بازدید از قلعه تاریخی فلک‌الافلاک خرم‌آباد بوده است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.