بیرجند- مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت:در سفر رئیس جمهور به بیرجند پروژه گازرسانی به ۳۵ روستای استان با ۲۹۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری می رسد.

پروژه گازرسانی به ۳۵ روستای خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد

فرشید دشتی در گفت وگو با خبرنگارقدس آنلاین در بیرجند اظهار داشت: پروژه خط انتقال گاز قاین، اسفدن و حاجی آباد با 410 میلیارد ریال سرمایه گذاری امروز با حضور رئیس جمهور در بیرجند به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد:  بهره برداری از شبکه تغذیه و توزیع گاز شهرهای حاجی آباد و اسفدن نیز در سفر رئیس  جمهور به استان افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوب گفت: برای اجرای شبکه تغذیه و توزیع گاز شهر حاجی آباد و اسفدن به ترتیب ۵۸ و ۴۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

دشتی افزود: در سفر رئیس جمهور به بیرجند پروژه گازرسانی به ۳۵ روستای استان با ۲۹۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری می رسد.

وی  گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به ۵۵ روستای استان خراسان جنوبی با برآورد اعتبار مورد نیاز ۲۶۰ میلیارد ریال نیز در این سفر آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به شهر دیهوک از طریق CNG با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال آغاز می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.