بجنورد- فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری سه قاچاقچی در دو عملیات جداگانه خبر داد.

۲۲۰ کیلوگرم تریاک در دوعملیات جداگانه کشف شد
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار رسیده از پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مرزبانی خراسان شمالی مبنی بر اینکه شخصی با هویت مشخص مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک را از استانهای جنوبی وارد استان کرده موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از انجام یک سری تحقیقات و صحت و سقم موضوع و هماهنگی با مراجع قضایی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر مرزبانی استان وارد منزل فرد مورد نظر شدند افزود: مأموران در بازرسی از انبار منزل تعداد ۱۱ بسته به مقدار ۱۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.
وی همچنین از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی خبر داد و تصریح کرد درپی اخباررسیده  مبنی بر اینکه شخصی با هویت مشخص قصد انتقال مواد مخدر با یک دستگاه خودرو کامیون از استان‌های جنوبی به خراسان شمالی دارد موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
فرماندهی انتظامیخراسان شمالی خاطرنشان کرد: ماموران موفق شدند با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی خودروی مورد نظر را در محور میامی به سبزوار شناسایی و آن را در ورودی شهر سبزوار توقیف کنند.
 سردار مظاهری گفت :ماموران با توقیف خودروی مورد نظر و بازرسی از آن تعداد ۵۰ بطری بزرگ نوشابه حاوی ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه در قسمت پشت جعبه بغل خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.