رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش‌ گفت: امروز که در فضای مجازی، اینترنت و ماهواره تلاش می کنند که نیروی جوان و نوجوان ما را از ما بگیرند الگوهای راهیان نور بهترین راهکار برای مقابله با آنهاست.

راهیان نور بهترین راهکار برای مقابله با ترفندهای فرهنگی دشمن است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم ضمن تشکر از حضور مردم در ایام عید در اردوهای راهیان نور گفت: مردم ما برای تعطیلات نوروزی خود اردوهای راهیان نور را انتخاب کردند تا از نزدیک از مراکز ایثار و مقاومت در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کنند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور در اردوهای راهیان نور از فضای معنوی مناطق دفاع مقدس استفاده می کنند، ادامه داد:  ما قدوم مردم عزیزمان را به این مناطق ارج می نهیم، قدم هایی که با نیت خالص برای بازدید از این مناطق برداشته می شود، اجر و پاداش زیادی دارد.

آل هاشم اظهار داشت: با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان علیه ایران اسلامی اگر جوانان و مردم ما با فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت مانوس باشند می توانند مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران نیازمند فرهنگ دفاع مقدس در این برهه زمانی هستند گفت:  یکی از راه های انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان کاروان های راهیان نور و ایستگاه های صلواتی و نمایشگاه هایی است که در این مسیر وجود دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ابراز امیدواری کرد مسئولان راهیان نور بتوانند گوشه ای از رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس را برای مردم بازگو کنند.

آل هاشم گفت: راویان عزیزی که حوادث دفاع مقدس در این مناطق را بازگو می کنند اکثرا در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و واقعیت های جنگ را به دور از شائبه تحریف به مردم منتقل می کنند.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم به وصیت شهدا عمل کرده و ارزش های دفاع مقدس را نشر دهیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران راهیان نور گفت: ایشان بر لزوم استفاده از ثروت دفاع مقدس با فناوری های جدید تاکید داشتند. امروز که در فضای مجازی، اینترنت و ماهواره تلاش می کنند که نیروی جوان و نوجوان ما را از ما بگیرند الگوهای راهیان نور بهترین راهکار برای مقابله با این ترفندهاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.