فرایند ثبت نام متقاضیان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراها در شهرستان های استان تهران تا پایان زمان قانونی دومین روز همچنان پرشور و بازار ثبت نام ها داغ بود.

بازار ثبت نام ها در استان تهران داغ است/چهره های منطقه ای آمدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، دو روز از نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، در سراسر کشور گذشت و وارد روز سوم شدیم.

فرایند نام نویسی در حوزه شهرها و روستاهای استان تهران مانند دیگر نقاط کشور از ساعت ۸ صبح ۳۰ اسفند ماه در فرمانداری ها و بخشداری ها آغاز شد و تا ساعت ۱۶ ادامه یافت.

بسیاری از چهره های شناخته شده منطقه ای در شهرستان ها وارد صحنه شدند و با ثبت نام خود به طور رسمی حضورشان را اعلام کردند.

تعداد زیادی از اعضای فعلی شوراهای اسلامی شهرها و روستاها باز هم با انرژی و نیروی جدید ثبت نام کردند، بسیاری از آن ها در مصاحبه های خود طرح های جدید انتخاباتی مطرح کرده و از عملکرد چند سال پیش خود در شوراها گزارش دادند.

تعدادی از مجریان مراسمات، جشن ها، تعدادی از مداحان اهل بیت و تعدادی از هنرمندان تئاتر، نقاشی و خوشنویسی در میان ثبت نام کنندگان در شهرستان ها دیده شدند.

سیاسیون نیز از دیگران عقب نیفتادند و حضور افراد وابسته به جناح ها و جریانات سیاسی در میان ثبت نام کنندگان مشهود بود و برخی از سیاسیون از ارائه لیست هایی با جهت گیری های طیفی خبر می دادند.

بازار ثبت نام نامزدهای انتخابات در ورامین داغ بود

رییس حوزه انتخابیه شهرستان ورامین اظهار داشت: آمار کل ثبت نام نامزدهای انتخاباتی در شهرستان ورامین  ۱۰۴ بوده است که از این تعداد، شورای اسلامی شهر ورامین ۴۴ نفر، شورای اسلامی بخش مرکزی ۳۶۶ نفر و بخش جواد آباد  ۲۴ نفر ثبت نام کرده اند.

محمد رضا یوسفی ادامه داد: سهم زنان از این ۱۰۴ نفر ۲۰ نفر و سهم مردان ۸۴ نفر است.

وی از دیدار نوروزی خود با آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در روز اول عید خبر داد و گفت: در این دیدار ضمن گزارش عملکرد حوزه انتخابیه شهرستان ورامین به معظم له، از ایشان برای ایفا نقش محوری در ایجاد وحدت و یکپارچگی میان ارکان اجرا انتخابات تشکر کردیم.

دماوند شلوغ

رییس ستاد انتخابات شهرستان دماوند نیز از ثبت نام ۱۶۳ نفر در مجموع دو روز در این شهرستان خبر داد و افزود: این ۱۶۳۳ نفر برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری دماوند، بخشداری مرکزی و بخشداری رودهن ثبت نام کردند.

شاهرخ جهانشاهی ادامه داد: از این تعداد ۶۲ نفر برای شوراهای اسلامی شهرهای دماوند، رودهن، آبسرد، کیلان و آبعلی، ۶۳ نفر برای شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دماوند و ۳۸ نفر نیز برای شوراهای اسلامی بخش رودهن ثبت نام کردند.

شهریار رکورد زد

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شهریار در جمع خبرنگاران گفت: در شهرستان شهریار نیز در دو روز گذشته  ۲۰۳ نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند و از این تعداد ۱۹ نفر زن و ۱۸۴ نفر مرد بوده اند.

ابوطالب فرنیاپور از داوطلبان ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست تا زمان ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

بهارستانی ها هم آمدند

فرماندار بهارستان نیز در جمع خبرنگاران گفت: ۳۶ نفر در روز دوم با حضور در حوزه انتخابیه شهرستان بهارستان ثبت نام خود را قطعی کردند.

بیژن سلیمانپور اضافه کرد: با لحاظ کردن این ۳۶ نفر، در مجموع تعداد ثبت نام کنندگان برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بهارستان به ۱۱۰ نفر رسیده است.

وی از داوطلبین ثبت نام خواست قبل از حضور در ستاد انتخابات شهرستان بهارستان با مطالعه اطلاعیه های صادر شده توسط این ستاد مراحل ثبت نام را مد نظر قرار دهند و مدارک ثبت نام را به صورت کامل ارائه کنند.

پردیس شاهد حضور نامزدهای انتخاباتی بود

مرتضی حیدری فرماندار پردیس نیز از ثبت نام ۸۰ نفر برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در دو روز گذشته در این شهرستان خبر داد و افزود: داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر بومهن روز اول  ۱۷ نفر و روز دوم ۹ نفر بوده اند، داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر پردیس روز اول ۱۱ نفر و روز دوم هم ۱۱ نفر بوده اند.

وی ادامه داد: داوطلبان شرکت در انتخابات شورای روستا در بخش های بومهن طی روزهای اول و دوم به ترتیب ۵ و ۵ نفر و جاجرود نیز ۹ و ۱۳ بوده اند.

حیدری گفت: ثبت نام از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در وقت اداری از ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۵ آغاز شده است و تا ۶ فروردین ۱۳۹۶ ادامه دارد.

از رباط کریم چه خبر

رییس ستاد انتخابات شهرستان رباط کریم از ثبت نام ۹۳ نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای رباط کریم، پرند و نصیر شهر خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۸ نفر برای انتخابات شورای شهر رباط کریم، ۴۵ نفر برای شورای پرند و ۱۰ نفر برای شورای نصیر شهر ثبت نام کردند.

احمد صابری افزود: برای انتخابات در شورای روستا ها نیز تا پایان روز دوم ۳۸ نفر در بخشداری مرکزی رباط کریم اقدام به ثبت نام کرده اند.

قرچک دو روز متعادل را پشت سر گذاشت

رییس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک اظهار کرد : تاکنون طی دو روز گذشته در مجموع ۲۸ نفر در شورای شهر و ۲۳۳ نفر در شورای روستای شهرستان قرچک ثبت نام کردند.

مسعود مرسلپور از همدلی و یکپارچگی تمام ارکان ستاد حوزه انتخابیه شهرستان قرچک خبر داد و گفت: همین همدلی، اتحاد، دوری از حواشی و یکپارچگی عامل موفقیت و عملکرد بهینه حوزه انتخابیه شهرستان قرچک خواهد بود.

ستاد انتخاباتی شهرستان قدس آرام بود

سید مهدی محمدی از ثبت نام ۶۰ نفر در دو روز اول برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در  شهرستان قدس خبر داد و افزود: مقدمات مورد نیاز آماده شده تا روند ثبت نام نامزدهای انتخاباتی در کمترین زمان ممکن انجام شود و شاهد معطل شدن کاندیداها نباشیم.

فرماندار قدس گفت: بارها اطلاع رسانی کردیم و باز هم از نامزدهای عزیز انتخاباتی درخواست می کنیم که تمام مدارک را به طور کامل همراه خود داشته باشند.

ثبت نام ۱۰۲ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اسلامشهر

امیراله حقیقی روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: در نخستین روز از نام نویسی نامزدهای انتخاباتی ۶۷ نفر با حضور در فرمانداری برای شورای اسلامی شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی ثبت نام کردند و ۳۵ نفر نیز با حضور در بخشداری های مرکزی، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی برای شورای روستاهای اسلامشهر نام نویسی کردند.

فرماندار اسلامشهر روند ثبت نام در این شهرستان را راضی کننده توصیف کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.