رضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایی آزادی از فروش خوب آثار در این سینما در اکران نوروزی گفت.

هر شب ۸ سانس فوق العاده در سینما آزادی داریم/۳ فیلم در صدر فروش

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، رضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایی آزادی درباره اکران نوروزی این سینما گفت: با توجه به فیلم هایی که برای اکران نوروزی انتخاب شده است در حال حاضر شرایط و فروش خوبی بر سینما حاکم است و فکر می کنم امسال هم مانند سال گذشته با استقبال خوبی مواجه باشیم زیرا فروش این چند روز اخیر آثار سینمایی فروش خوبی بوده است.

وی افزود: در پردیس سینمایی آزادی فیلم «گشت ۲» ساخته سعید سهیلی، «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی و «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان از استقبال بسیار خوبی برخوردار شده اند.

سعیدی پور عنوان کرد: ما هرشب به طور میانگین ۷، ۸ سانس فوق العاده داشته ایم که در این میان فیلم هایی همچون «گشت ۲»، «خوب، بد، جلف»، «ماجرای نیمروز» «سه بیگانه» و «یک روز به خصوص» ساخته همایون اسعدیان توانسته اند به سانس فوق العاده برسند.

وی در پایان اظهار کرد: همانطور که به استقبال خوب آثار اشاره کردم باید بگویم سه فیلم «گشت ۲» ساخته سعید سهیلی، «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی و «ماجرای نیمروز» ساخته محمدحسین مهدویان به ترتیب توانسته اند به بیشترین آمار فروش برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.