رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد وزارت خارجه آمریکا، همه سفارتخانه های خود را در جهان، به ویژه در آمریکای لاتین و کارائیب فعال کرده تا از دخالت سیاسی و دیپلماتیک در ونزوئلا حمایت کند.

رئیس جمهور ونزوئلا سفارتخانه های آمریکا را رسوا کرد

به گزارش قدس آنلاین، «نیکلاس مادورو» طی نشست روز سه شنبه اعضای شورای وزیران در کاخ ریاست جمهوری میرافلورس هشدار داد هیچکس نمی تواند در (امور) ونزوئلا دخالت کند. ما هر چه بیشتر تهدید شویم، از نظر اخلاقی بیشتر شکوفا می شویم.

وی همچنین از مردم این کشور خواست تا در برابر تهدیدات امپریالیستی بسیج شده و هوشیار باشند.

رئیس جمهور ونزوئلا تصریح کرد همه احزاب و رهبران سیاسی راست گرای این کشور از گروهی از حاکمان آمریکایی در میامی برای تبلیغ مداخله امپریالیستی آمریکا، پول دریافت می کنند.

مادورو همچنین برای روز 26 مارس، فراخوان یک جنبش عظیم را در حمایت از کشور اعلام کرد.

وی افزود: در بیست و سومین سالگرد آزادی فرمانده (فقید) هوگو چاوز از زندان "یاره"، فراخوان یک جنبش را در حمایت از میهن و حاکمیت ملی اعلام می کنم. من از ملت می خواهم در برابر این رفتار راستگرایان که به دنبال دخالت در ونزوئلا هستند، متحد شوند.

مادورو همچنین تاکید کرد ونزوئلا کشوری دموکراتیک و مستقل است و از دموکراتیک ترین قانون اساسی در کل تاریخ جهان برخوردار است.

وی در پایان همبستگی خود را با کشور پرو اعلام کرد. بارش های سنگین و جاری شدن سیل در پرو در روزهای اخیر 78 کشته بر جای گذشته است
منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.