سرمربی تیم ملی فوتبال قطر به اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد تیم تحت هدایتش واکنشی تند نشان داد.

فوساتی: اینکه هنوز دروازه ایران باز نشده اتفاقی نیست/ با کسی جنگ نداریم

به گزارش قدس آنلاین، خورخه فوساتی در نشست خبری پیش از دیدار قطر - ایران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما الان تمرکزمان روی جام جهانی 2018 است، نه جام جهانی 2022 و باید به این جام جهانی برسیم، چون می‌دانیم اگر به جام جهانی روسیه برویم چه تجربه خوبی برای جام جهانی بعدی نصیب‌مان خواهد شد.

وی در واکنش به اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: درباره صحبت‌های کارلوس کی‌روش که به دلیل حضور بازیکنان با ملیت دیگر در تیم ملی قطر از فدراسیون فوتبال این کشور انتقاد کرده است، می‌خواهم شفاف صحبت کنم. این حرف‌ها درستی نیست و او باید بهتر از این عمل می‌کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر ادامه داد: کی‌روش پرتغالی است و همین اتفاق در تیم ملی پرتغال هم رخ داده و بازیکنان با ملیت‌های دیگر در تیم ملی این کشور هستند، اما یک بار هم نشنیده‌ام کی‌روش در این باره صحبتی داشته باشد. ما با کسی جنگ نداریم. اینجا زمین فوتبال است و می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم.

فوساتی همچنین تصریح کرد: من به بازیکنانم برای دیدار با ایران اطمینان دارم، چون در حال حاضر در بهترین شرایط هستیم. امیدوارم هواداران قطری در بازی با ایران از تیم ملی کشورشان به خوبی حمایت کنند. نمی‌دانم مردم چقدر به این بازی علاقه دارند، اما امیدوارم با یک ورزشگاه پر از هیجان روبه‌رو شویم.

وی در پایان گفت: می‌دانیم که تا به اینجا در گروه ما تیمی نتوانسته دروازه ایران را باز کند و این موضوع اتفاقی نیست، بلکه آنها در دفاع فوق‌العاده هستند. این در حالی است که تیم ایران در حمله هم راه‌های زیادی برای گلزنی دارد. من بازی‌های زیادی از ایران و قطر را دیده‌ام و باید بگویم در بازی رفت قطر فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت که از دست رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.