قم- مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران با اشاره به ارائه خدمات اسکان زائران و مسافران نوروزی در این مکان مقدس گفت: مسجد مقدس جمکران ظرفیت اسکان روزانه ۹ هزار زائر و مسافر را دارد.

اسکان روزانه ۹ هزار نفر زائر در مسجد جمکران فراهم شده است

به گزارش قدس انلاین،حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی  با اشاره به ارائه خدمات اسکان زائران و مسافران نوروزی در این مکان مقدس اظهار داشت: در ایام نوروز برنامه اسکان زائران و مسافران در شبستان کربلا، مسجد امام علی (ع) و مسجد فاطمه الزهرا (س) در نظر گرفته‌شده است.

وی از ایجاد واحدهای امانت‌داری در اقامتگاه‌های اسکان زائران خبر داد و گفت: اسکان شبانه زائران از ساعت ۲۲ تا ۷ ونیم صبح صورت می‌گیرد که زائران و مسافران برای اطلاع از اسکان می‌توانند به واحدهای انتظامات و راهنمای زائر مراجعه کنند.

حسین‌آبادی به اسکان کاروان‌ها و زائران غیر ایرانی اشاره کرد و ادامه داد: سالن اردوها با ظرفیت ۲۵۰ نفر ویژه کاروان‌ها و زائران غیر ایرانی در نظر گرفته‌شده است.

وی با بیان اینکه اسکان زائران در مسجد جمکران از ۲۸ اسفندماه آغازشده و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه داد افزود: شب ۲۸ اسفندماه بیش از ۱۲۰۰ نفر، شب ۲۹ اسفندماه ۴۵۰۰ نفر و شب ۳۰ اسفندماه ۸۵۰۰ زائر و مسافر در اماکن در نظر گرفته‌شده در مسجد مقدس جمکران اسکان داده شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.