گرگان- مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از پذیرش بیش از ۲۱ هزار نفر روز مسافر و گردشگر نوروزی در مراکز اسکان نوروزی در مدارس سراسر استان گلستان خبر داد.

۲۱ هزار نفر در مدارس گلستان اسکان یافتند

به گزارش قدس انلاین، محمدرضا وطنی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران درباره آخرین آمار اسکان مسافران نوروزی اظهار داشت: ۲۱ هزار و  ۷۹۹  نفر روز مسافر و گردشگر نوروزی در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان در سراسر استان گلستان از ابتدای فعالیت ستاد تسهیلات سفر در مدارس استان پذیرش شدند.

وی گفت: از ابتدای آغاز به کار ستادهای اسکان نوروزی در گلستان تعداد ۲ هزار و ۷۰۷ خانوار در مراکز اسکان پذیرش شده‌اند که تعداد ۲ هزار و ۲۶۳ خانوار از آن‌ها، فرهنگی بوده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: بیشترین آمار پذیرش به ترتیب فراوانی شهرستان‌های گرگان، گالیکش و آزادشهر اختصاص یافته است.

وی افزود: برای نوروز ۹۶، ستاد اسکان گلستان با ۲۰ پایگاه پذیرش در سطح استان، ۲ باشگاه فرهنگیان در شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس، یک خانه معلم در شهرستان بندرگز،  ۱۸۵ مدرسه با ۱۵۸۷ کلاس درس، در سه گروه ویژه، الف و ب برای اسکان مسافران با اولویت پذیرش فرهنگیان آماده پذیرش مسافرین نوروزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان درباره وضعیت کلاس‌های در نظر گرفته شده برای اسکان نوروز ۹۶ گفت: واحدهای آماده شده شامل ۲۶۳ کلاس در گروه ویژه، ۷۸۲  کلاس در گروه الف و ۵۴۲  کلاس در گروه ب مجهز به امکانات رفاهی برای اسکان نوروزی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.