ساری- دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران گفت: از ۲۵ اسفند تا کنون ۹۴ هزار و ۶۰۱ نفر زائر از اماکن و بقاع متبرکه مازندران بازدید کردند.

۹۴ هزار مسافر از اماکن متبرکه مازندران بازدید کردند

به گزارش قدس انلاین، دلاور بزرگ نیا ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران در فرمانداری چالوس، اظهار داشت: ۹۴ هزار و ۶۰۱ نفر زائراز ابتدای طرح نوزوزی تاکنون از اماکن مذهبی و متبرکه استان دیدن کردند.

مدیرکل گردشگری مازندران تصریح کرد: مازندران دارای ۱۱ موزه و ۳ سایت موزه بوده و ۲۵۰۰ اثر باستانی و تاریخی در مازندران وجود دارد که تاکنون تعداد دو هزار نفر از این اماکن تاریخی و فرهنگی بازدید داشتند.

وی با اشاره به اینکه مازندران در تمام زمینه‌های گردشگری و میراثی دارای قدمت تاریخی بوده و سالانه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران است افزود: بستر های لازم برای ارایه خدمات به گردشگران در قالب ستاد سفر فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه برج دیده‌بانی بابل یکی از المان‌های شاخص شهرستان بابل در مازندران محسوب می‌شود، گفت: این مکان تاریخی متعلق به دوره پهلوی بوده ودر فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از راه اندازی موزه در این برج خبر داد و گفت: طراحی و اجرای اولین برج موزه کشور با همت شهرداری بابل وهمکاری فنی این اداره کل ظرف کمتر از دو هفته انجام شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.