ساری- فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: بیش از هفت هزار نیروی پلیس در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز در کنار دیگر سازمان‌ها و دستگاه های اجرایی و امدادی و خدماتی به شهروندان و مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

۷۰۰۰ نیروی پلیس مسافران را در مازندران همراهی می کنند/ ۸میلیون تردد ثبت شد

به گزارش قدس آنلاین، سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از جاده چالوس اظهار کرد: روزانه یک میلیون و ۷۰۰ تردد در استان ثبت شده است و مازندران در این مدت در مورد میزان تردد رتبه‌های دوم و سوم کشوری را دارد.

وی از ثبت هشت میلیون تردد در ایام نوروز امسال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و ادامه داد: از اول اسفندماه با اجرای طرح استقبال از بهار اقدامات انتظامی و ترافیکی در سطح استان به منظور برقراری نظم و امنیت بازار و روان سازی ترافیک در معابر عمومی تشدید شده است.

وی اظهار داشت: برای ایام تعطیلات نوروز نیز با راه‌اندازی قرارگاه نوروزی در مرکز استان و ۲۲ شهرستان تابعه اقدامات انتظامی و ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.

میرفیضی با اشاره به ساماندهی گشت‌های انتظامی و راهور از به‌کارگیری بیش از هزار و ۵۰۰ گشت پلیس شامل گشت‌های موتوری، خودرویی و گشت پیاده برای برقراری نظم و امنیت نوروز خبر داد.

 وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز، ۵۳ ایستگاه پلیس در تفرجگاه‌ها، سواحل دریا و محل استقرار مسافران مسئولیت ارائه خدمات به شهروندان و مسافران را برعهده دارند.

وی گفت: ۶۵۰ اکیپ خودرویی به همراه ۲۸۱ پایگاه امداد و نجات، نیروهای پلیس افتخاری، راهوران محله و همیاران پلیس، ماموران انتظامی را در ایام تعطیلات نوروز یاری خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.