جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از آغاز طرح سفرهای نوروزی تا به امروز، ‌در اثر تصادفات جاده‌ای سفرهای نوروزی ۱۴۵ نفر فوتی و ۱۹۵۰ مصدوم به ثبت رسیده است.

ثبت ۱۴۵ فوتی و بیش از ۱۹۰۰ مصدوم بر اثر تصادفات سفرهای نوروزی

به گزارش قدس آنلاین، سردار موسی امیری در حاشیه بازدید از جاده‌های مواصلاتی اردبیل اظهار داشت: متأسفانه از زمان آغاز طرح سفرهای نوروزی در کشور تا به امروز در اثر تصادفات جاده‌ای سفرهای نوروزی 145 نفر از هموطنان جان خود را از دست داده و 1950 نفر نیز مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین دلیل تصادفات فوتی در جاده‌های کشور خواب‌آلودگی و خستگی رانندگان بوده است، گفت: از رانندگان وسایل نقلیه تقاضا داریم که در مسیرهای سفر خود،‌ محلی برای استراحت تعیین کرده و به هیچ‌وجه در زمان خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا افزود: در حال حاضر در استان‌های شمالی و شمال‌غرب کشور شاهد بارش برف و باران در برخی از نواحی هستیم، انتظار می‌رود که رانندگان وسایل نقلیه برای تردد در این جاده‌های امکانات و تجهیزات لازم را به همراه داشته و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد وقوع حادثه دلخراش نباشیم.

سردار امیری از آماده‌باش پلیس راهور کشور برای خدمات‌رسانی در تمامی جاده‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه تمهیدات لازم انجام شده و انتظار داریم از رانندگان که نقاط ایمنی را در جاده‌ها رعایت کرده تا سفر ایمنی داشته باشند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.