اهواز_مدیر انجمن سفیران گردشگری خوزستان گفت: اولین قطار گردشگری کشور از مسیر اهواز به تنگ پنج اندیمشک نخستین حرکت خود را آغار کرد.

اولین قطار گردشگری کشور در مسیر اهواز به تنگ پنج اندیمشک شروع به کار کرد

زیبا راکی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: بی شک راه اندازی قطار گردشگری گامی مهم و البته متفاوت در راستای توسعه این صنعت عظیم و در آمدزا است.
وی افزود: قطار گردشگری راه آهن  پارسیاد ضمن عبور از مسیر ریلی در دل کوه های زاگرس و روبرو کردن گردشگر با مناظر بکر طبیعی و همچنین  به دیدار از پل ها و ساختمان های قدیمی راه آهن می پردازد.

مدیر انجمن سفیران گردشگری خوزستان ادامه داد: این قطار نیز با گذر از روستاهای بین راه، سبب احیای جوامع محلی و اشتغال ساکنین روستا، با خرید محصولات اهالی منطقه و به چرخه در آمدن چرخه اقتصاد ساکنین آن توسط گردشگران خواهد شد.

راکی درخصوص استقبال مردم از اولین حرکت قطار گردشگری در اهواز بیان کرد: امروز بیش از۸۰ نفر از مردم خوزستانی و مهمانان نوروزی در این تور شرکت کردند.

وی در پایان بابیان اینکه  این حرکت تا آخر تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت افزود: علاقه مندان میتوانند برای تهیه بلیط گردشگری پارسیاد به راه آهن منطقه جنوب، فلکه راه آهن اهواز مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.