۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 514915

یکی از سایت‌های قطری در اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان برای بازی مقابل این تیم از سوشا مکانی به عنوان سنگربان اصلی تیم ملی یاد کرده است.

بازگشت مکانی به ترکیب تیم ملی ایران! + عکس

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر از ساعت 20:30 امروز (پنجشنبه) در دیدار برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در دوحه به مصاف هم خواهند رفت.

ترکیب احتمالی قطر و ایران از سوی یکی از رسانه های قطری اعلام شده است که در ترکیب ایران نام سوشا مکانی دیده می‌شود. بر اساس گزارش این رسانه، سوشا مکانی، سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد محمدی، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، مهدی طارمی، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد و علیرضا جهانبخش بازی خواهند کرد.

سعد الشیب، پدرو، خوخی بو علام، ابراهیم ماجد، یاسر، لوییز مارتن، کریم بوضیاف، حسن الهیدوس، اکرم عفیف، رودریگو تاباتا و سباستین سوریا هم در ترکیب احتمالی قطر هستند.

مشعل عبدالله، احمد یاسر وعبدالکریم حسن سه بازیکن تیم ملی قطر هستند که به خاطر درگیری در بازی رفت با بازیکنان ایران، از سوی فیفا چند جلسه محروم شدند و به خاطر این محرومیت در مسابقه امروز حضور ندارند. مشخص نیست منظور این رسانه قطری از یاسر، احمد یاسر است یا یاسر ابوبکر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.