۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
کد خبر: 514917

لوکاس پودولسکی پس از ۱۳ سال حضور در تیم ملی آلمان از میادین ملی خداحافظی کرد.

۴۶۷۲ روز فاصله اولین و آخرین بازی ملی پودولسکی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از طرفداری، لوکاس پودولسکی مهاجم تیم ملی آلمان که موفق شده همراه با این تیم عناوین قهرمانی و سومی در جام جهانی و نایب قهرمانی در یورو را کسب نماید، سرانجام در دیدار مقابل انگلیس به صورت رسمی از تیم ملی وداع کرد.

پودولسکی پس از مسابقات یورو ۲۰۱۶ از تیم ملی خداحافظی کرد اما دیدار مقابل انگلیس بازی خداحافظی وی بود و وی بعنوان کاپیتان از تیم ملی آلمان جدا شد. پودولسکی مجموعا ۱۳۰ بار برای تیم ملی آلمان به میدان رفته (سومین رکورددار بازی) و ۴۹ گل به ثمر رسانده است (سومین رکورددار گلزنی) و با ۱۱۵ بازیکن مختلف هم تیمی بوده است. تیمو ورنر نیز ۹۹مین بازیکنی بود که از زمان اولین بازی ملی پودولسکی موفق شده که برای اولین بار پیراهن تیم ملی آلمان را بر تن کند.

اولین بازی ملی پودولسکی در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۰۴ در مقابل مجارستان در شهر کایزرسلاترن تحت نظر رودی فولر برگزار شد و پس از ۱۳ سال و ۴۶۷۲ روز در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۷ در دیدار مقابل انگلیس،تحت هدایت یواخیم لوو، با گلزنی از میادین ملی خداحافظی کرد. بدین ترتیب فاصله اولین و آخرین گل ملی پودولسکی ۴۴۷۴ روز شد.

وی در سال ۲۰۰۴ و پس از اولین بازی ملی اش در سن ۱۹ سالگی، اولین بازیکن تیم ملی آلمان از سال ۱۹۷۵ بود که از دسته دوم به تیم ملی دعوت شده و بازی کرده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.