بندرعباس- وزیر اطلاعات گفت: بنا بر تایید رهبر معظم انقلاب در فرمایشات نوروزی مردم ایران در سال ۹۵، سال امنیت پایدار را تجربه کردند.

سال ۹۵ مردم ایران امنیت پایدار را تجربه کردند/دشمن به دنبال بر هم زدن آرامش است

به گزارش قدس انلاین، حجت الاسلام سید «محمود علوی» شامگاه چهارشنبه در آیین ورود کشتی «کروز» اقیانوس پیما به آبهای جزیره کیش در جمع شرکت کنندگان در این مراسم بیان کرد: دشمنان بسیار زیادی در اقصی نقاط جهان تلاش می کنند تا امنیت ایران اسلامی را برهم زنند، تروریست ها نیز با جلیقه و کمربندهای انفجاری و یا بمب گذار ی به دنبال این هستند تا امنیت را از مردم سلب کنند اما به لطف خدا و با توجهات حضرت ولیعصر (عج ) تمامی توطئه ها و بمب گذاری ها در تور اطلاعاتی سربازان امام زمان (عج ) افتاده و همه عوامل آن بازداشت شدند که خبر برخی از آنها را در رسانه ها شنیده اید.

وی افزود: خدا را شاکریم که در سال ۹۵ بوی باروت به مشام مردم نخورد به غیر از شب چهارشنبه سوری که آنهم ناشی از بوی ترقه بازی و شادی کودکان این سرزمین بود.

حجت الاسلام علوی گفت: این در حالی است که در کشورهای اطراف ما از جمله ترکیه خبر انفجاربمب مرتب به گوش می رسد و یا در عراق و سوریه شاهد نا امنی هستیم و یا در کشورهایی چون نروژ، فرانسه و آمریکا نیز اقدامات تروریستی انجام گرفت و تنها کشوری که به لطف خدا به رغم فشارهای زیاد و سرمایه گذاری برخی کشورهای تروریست موفق به انجام عملیات تروریستی نشدند ایران اسلامی است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه همه علاقه مندیم تا امنیت در کشور حاکم شود، افزود: امنیت زیر بنای رشد زمینه های مختلف است و فرهنگ، هنر، اقتصاد و معنویت در سایه امنیت شکوفا می شود.

وی با بیان اینکه دین اسلام برای مردم شادی و سرور را می پسندد، افزود: پیامبر اکرم (ص)‌می فرمایند، در سرزمینی که امنیت همراه با شادابی و سرور نباشد خیر و برکت وجود نخواهد داشت به همین دلیل سربازان گمنان امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات به عنوان خدمتگزاران شما مردم تمام تلاش خود را بکار بسته اند تا امنیت به همراه شادابی را برای مردم با همت و فداکاری و از جان گذشتگی به ارمغان آورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.