شهردار لندن با صدور پیام تسلیت به مناسبت کشته شدن تعدادی از شهروندان این شهر در حادثه تروریستی روز گذشته گفت که کشورش اجازه تفرقه افکنی را به تروریست ها نخواهد داد.

به تروریست ها اجازه تفرقه افکنی نخواهیم داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایندیپندنت، «صادق خان» شهردار مسلمان شهر لندن با صدور پیامی در خصوص حادثه حمله تروریستی روز گذشته در مقابل پارلمان این کشور، این فاجعه را به شدت محکوم کرده و گفت که مسئولان و پلیس لندن علیرغم حملات انجام شده، به تلاش خود برای تامین امنیت پایتخت انگلیس ادامه خواهند داد.

وی با ادای احترام به قربانیان این حادثه، به خانواده های جان باختگان تسلیت گفته و افزود: از صمیم قلب با آنهایی که عزیزانشان را از دست داده اند، ابراز همدردی می کنم. در حمله امروز یک مامور پلیس که در حال انجام وظیفه در جهت تامین امنیت شهرمان بود، جان خود را از دست داد و من به فکر خانواده وی هستم.

شهردار لندن همچنین در ادامه پیام تسلیت خود آورده است: پیام من به آنهایی که در پی صدمه زدن و تغییر شیوه زندگی ما هستند این است که هرگز موفق نخواهید شد. شما نمی توانید بین ما تفرقه بیندازید. ما به تروریست ها اجازه نخواهیم داد تا روحیه ما را تضعیف کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.