قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: با دستور تولیت آستان قدس رضوی در تلاش هستیم تمام زائران بارگاه منور رضوی حداقل یک بار تا ۱۵ فروردین ماه توفیق حضور در مهانسرای حضرت و یا معتنم از خوان پربرکت امام رضا(ع)در مبادی ورودی مشهد مقدس را بیابند.

متنعم شدن همه زائران نوروزی از خوان پر برکت امام رضا(ع)

قدس آنلاین - سید مرتضی بختیاری در جریان بازدید از خدمات دستگاه های اجرایی استان به زائران نوروزی گفت: ۲ مهمانسرای جدید و قدیم آستان قدس رضوی با تمام ظرفیت مشغول پخت غذا در وعده های ناهار و شام هستند و پذیرایی و توزیع ۳۶ هزار غذای متبرک علاوه بر مکان های مذکور در مبادی ورودی شهر مشهد و کمپ ها و محل های اسکان زائران نیز در گستره وسیع در حال انجام است.
وی تصریح کرد: تا ۱۵ فروردین ماه جاری روزانه ۱۴۰ هزار وعده صبحانه میان زائران حضرت امام رضا(ع) در صحن‌های حرم مطهر و مبادی ورودی شهر مشهد توزیع می‌شود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهارداشت: برنامه ریزی های مدونی برای خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر به زائران بارگاه منور حضرت ثامن الحجج(ع) توسط آستان قدس رضوی در ایام نوروز صورت گرفته است که امیدواریم رضایت حضرت امام رضا(ع) و زائران عزیز این بارگاه قدسی را به دنبال داشته باشد.
وی با تقدیر از تلاش های ستاد خدمات سفراستان به ویژه استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد، عنوان کرد: آستان قدس رضوی نیز همپای سایر دستگاه های خدمت رسان، و در صف نخست خدمت رسانی به زائران اقدامات متنوعی را برای رفاه حال زائران انجام خواهد داد.
بختیاری از توزیع بیش از یک میلیون بسته فرهنگی ویژه جوانان و نوجوانان زائر خبر داد و خاطرنشان کرد: در همین راستا ۵۰۰ هزار کیک رضوی نیز در این مدت بین زائران بارگاه منور رضوی توزیع خواهد شد.
وی گفت: امیدواریم با توسعه فرهنگ خدمت به زائران امام رضا(ع) که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رویکردهای جدید آستان قدس رضوی است، بتوانیم محیطی آرام و سرشار از معنویت را برای دلدادگان امام رئوف(ع) فراهم کنیم تا زائران عزیز دغدغه ای جز زیارت نداشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.