اهواز- استاندار خوزستان عنوان کرد: یادمان های نیمه تمام استان با همکاری سپاه ولی عصر(عج) خوزستان تکمیل می شوند.

یادمان های نیمه تمام استان تکمیل می شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، غلامرضا شریعتی ظهر پنجشنبه در بازدید از سازمان اردویی راهیان نور در جمع خبرنگاران بابیان اینکه ۱۴ یادمان شهدا در خوزستان داریم، اظهار کرد: برخی از این یادمان ها نیاز به کارهای عمرانی دارند چراکه کارهایشان نیمه کاره مانده اند.

وی افزود: باتکمیل کارهای عمرانی نیمه کاره یادمان ها نیز امکان خدمات رسانی به وسیله سپاه ولی عصر(عج)، نیروی انتظامی و ارتش برای زوار آسان تر و همچنین در بحث تردد آن ها تسهیل ایجاد شود.

استاندار خوزستان گفت: در جلسه امروز مقرر شد با محوریت معاونت عمرانی استانداری و همکاری سپاه ولی عصر(عج) سالانه بیش از ٢یا٣یادمان و متناسب با پیشرفت در اعتبارات عمرانی استانی بودجه اختصاص بدهیم تا هر چه سریع تر شاهد تکمیل یادمان ها باشیم.

شریعتی با ابزار امیدواری عنوان کرد: امیدوارم تا ٥یا ٦ سال آینده تمامی یادمان های به صورت کامل تکمیل و آمادگی خدمات رسانی بهتر را به زوار و کاروان های راهیان نور را داشته باشند.

استاندار خوزستان در ادامه به بحث امنیت کاروان های راهیان نور در مناطق خوزستان اشاره کرد و  گفت: ایست و بازرسی های مناسب و برنامه ریزی صحیحی در این خصوص انجام و در حال حاضر میزبانی در حال انجام است.

وی با اشاره به استقبال مردم  درقالب کاروان های راهیان نور و همچنین مسافرین نوروزی اظهارکرد: این استقبال بسیار خوب بود و امیدواریم تا پایان تعطیلات این حجم بیشتر و بیشتر و شاهدحضور جوانان و مردم کشور در استان شهید پرور خوزستان باشیم.

استاندار خوزستان ضمن دعوت از مردم سراسر کشور برای بازدید از یادمان شهدای خوزستان بیان کرد: در بحث گردشگری استان خوزستان بادارا بودن۳ اثر ثبت جهانی،  آب وهوای دلپذیر، مناظر دیدنی و جذابه های دیگر گردشگری می تواند مقصد خوبی برای تعطیلات نوروزی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.