عربستان سعودی در تصمیمی عجیب در آستانه قرعه کشی مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا کناره گیری خود را اعلام کرد.

عربستان از ترس ایران از مسابقات آسیایی کنار کشید!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، قرعه کشی مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا قرار است دهم فروردین در تایلند برگزار شود اما در اتفاقی عجیب عربستان سعودی تصمیم به کناره گیری از مسابقات گرفت است.

عباس ترابیان در این باره توضیح داد: عربستان سعودی در آستانه قرعه کشی، خیلی راحت گفته من نیستم و از قرعه کشی بیرون می روم. من بلافاصله بعد از شنیدن این خبر با مسئولان AFC تماس گرفتم؛ آن ها گفتند بعد از کناره گیری عربستان، نوع گلدان ها عوض شده اما گفتم با عربستانی ها چه برخوردی کردید؟ این کار چه معنایی دارد؛ باید با آن ها برخورد شدیدی شود.
وی افزود:عربستان کیست که قبل از قرعه کشی بیاید تمام برنامه ها را بهم بزند. منتظریم ببینیم مسئولان AFC چه واکنشی نشان می دهند. به هر حال باید جریمه سنگینی شامل حال این ها شود که قرعه کشی را عوض کردند.

رئیس کمیته فنی فوتسال در پاسخ به این پرسش که عربستانی ها با چه بهانه ای از مسابقات کناره گیری کرده اند، گفت: به هر حال تیم ها قدرند و آن ها ترسیدند به ایران بخورند و دو رقمی شوند چون آنجا نمی‌توانند بگویند ما امنیت ندارم و بازی نمی کنیم. باید بایستند و بازی کند؛ ایران هم دنبال چنین موقعیت هایی است تا عربستان را گیر بیاورد به خصوص بچه های فوتسال.
ترابیان اضافه کرد: آن ها دلیل قانع کننده ای در یادداشتی که داده اند نیاورند. ایران در گلدان اول با ازبکستان، تایلند و ویتنام قرار دارد و احتمال داشت عربستان با ایران همگروه شود.آن ها واقعا آمادگی نداشتند و ترسیدند آبرویشان برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.