روز چهارم ثبت نام شوراها در حالی در فرمانداری تهران برگزار شد که باران بهاری نامزدهای انتخابات را همراهی می‌کرد.

قدم زدن کارگردان مشهور سینما زیر باران/ اظهارات سیاسی یک اصلاح طلب برای انتخابات شوراها/ سیستم‌های ثبت نام باز هم قطع شد/ با احمدی‌نژاد ارتباطی ندارم!

به گزارش«قدس آنلاین» روز چهارم ثبت نام شوراها در حالی در فرمانداری تهران برگزار شد که باران بهاری نامزدهای انتخابات را همراهی می کرد؛ ثبت نام روز چهارم انتخابات هم با حاشیه هایی همراه بود.

*یکی از نامزدهای انتخابات که گفت دکترای شهرسازی دارد انگیزه اش برای حضور در انتخابات شوراها را اینگونه عنوان کرد که من درس این کار را خوانده ام و خیلی بهتر از خواننده ها و ورزشکاران می توانم کار کنم وی گفت که با لیست نظام مهندسی خواهد آمد.

*یکی دیگر از ثبت نام کنندگان امروز خسرو دانشجو برادر کامران و فرهاد دانشجو بود وی البته در دوره دوم و سوم هم عضو شورای شهر تهران بوده است.

*دانشجو درباره انگیزه اش برای حضور در انتخابات شوراها را اینگونه عنوان کرد که رشته تخصصی ام معماری و شهرسازی است و احساس می کنم تخصص لازم را برای شوراها داشته باشم؛ وی درباره اینکه در کدام لیست قرار خواهد گرفت افزود: الان هنوز لیست قطعی مورد حمایت اصولگرایان جمع بندی نشده اگر افتخار داشته باشم در خدمت شهروندان هستم.

*دانشجو همچنین گفت که برای حضورم در شوراها با احمدی نژاد مشورت نکرده ام و ارتباطی با وی ندارم اما با دوستان باتجربه ام مشورت کردم.

*داوطلب دیگری که امروز به ستاد انتخابات آمد داریوش قنبری نمانیده اصلاح طلب دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بود وی انگیزه اش را اینگونه عنوان کرد بخشی از برنامه ی اصلاح طلبان را در قالب ظرفیت شورای شهر علنی کنیم.

*قنبری در پاسخ به این سوال که یکی از نقدهایی  که به شورای شهر در ادوار مختلف می شود نگاه سیاسی اعضای آن است و شما در صحبت های خود می گویید که می خواهید برنامه اصلاح طلبان را در شورا داشته باشید آیا این نگاه سیاسی نیست؟ گفت: هر کسی در قالب شورای شهر باشد گرایش سیاسی دارد اما نباید نگاه سیاسی را در نگاه کاری دخالت داد؛ توجه به حقوق شهروندی جزو افکار و اندیشه های اصلاح طلبان است و با سیاسی کاری مخالفم. 

*اما امروز هم مثل دیروز سیستم ها ی فرمانداری تهران قطع شد و دوساعت کار روند ثبت نام با اخلال مواجه شد.

*کیومرث پوراحمد کارگردان معروف سینما هم امروز همراه با علی قائم مقامی تهیه کننده سینما به فرمانداری تهران آمده بود و در هوای بارانی پایتخت قدم می زد.

*ثبت نام ار داوطلبان انتخابات شوراها از 30 اسفندماه آغاز شده و تا پایان روز 6 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.