معاون رئیس جمهوری و سخنگوی دولت گفت: هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک تر می شویم، عده ای بیشتر قسمت خالی لیوان را می بینند.

عده‌ای با نزدیک شدن به زمان انتخابات، بیشتر قسمت خالی را می‌بینند

به گزارش«قدس آنلاین» به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه در دیدار فرمانداران شهرستان های گیلان که در رشت برگزار شد، اظهار داشت: زمانی که گفته می شود رشد اقتصادی هفت درصد است، مشخص است که این رشد در قسمت های اقتصادی، صنعت، خدمات و کشاورزی است و به راحتی قابل راستی آزمایی است.
وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: با حضور گسترده مردم در انتخابات، بسیاری از تهدیدات دشمنان قسم خورده انقلاب کاهش می یابد.
نوبخت مجموع رفتار فرمانداران استان با مدیریت استاندار گیلان را تداعی گر متانت و اعتدال مورد نظر دولت و خواست ملت در سال ٩٢ دانست و ادامه داد: گاهی انتقاد تندی که توسط برخی جریانات ازشما می شود، به دلیل رعایت رفتار اعتدالی مورد انتظار دولت است.
وی انتظار از گیلان را به دلیل جایگاه بالای استاندار گیلان در دولت، متفاوت خواند.
محمدعلی نجفی استاندار گیلان نیز در این نشست گفت: تلاش می کنیم تا لایق اجرای منویات رهبری معظم انقلاب و سیاست های دولت تدبیر و امید برای پیشرفت و توسعه کشور باشیم.
وی افزود: اگرچه فرمانداران مورد برخی بی مهری ها قرار می گیرند، اما توجهی ندارند و تلاش های زیادی برای پیشبرد اهداف دولت انجام می ﺩﻫﻨﺪ.
وی به نامگذاری سال جدید به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبری اشاره کرد و گفت:نامگذاری دوباره امسال به نام اقتصاد مقاومتی، نشان‌ دهنده اهمیت بیش از پیش این موضوع برای توسعه کشور است.
نجفی همچنین به در پیش رو بودن انتخابات اشاره و اضافه ﻛﺮﺩ:فضایی را فراهم می کنیم تا مردم بصورت گستره در انتخابات حضور یابند و مشارکت حداکثری مورد نظر رهبر معظم انقلاب محقق شود.
وی یکی ازدلایل موفقیت مدیران استان را تعامل وهم افزایی آنان دانست و گفت: خوشبختانه فضای همدلی خوبی در گیلان برای کار، تلاش و خدمت به مردم وجود دارد و می کوشیم با کار، خدمت و تدبیر، امید را در دل مردم بیش تر کنیم.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۹ اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود. 
بر اساس آخرین تقسیمات کشوری ، استان گیلان دارای ۱۶ شهرستان، ۵۲ شهر و ۴۳ بخش، ۱۰۹ دهستان و ۲۵۸۳ آبادی دارای سکنه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.