یکی از مهمترین اتفاقات دیدار قطر - ایران سقوط فرزند مهاجم قطری‌ها از روی سکوها به زمین بود.

سقوط فرزند بازیکن قطر از سکوها به زمین/ سیدجلال روی نیمکت بیکار نبود

به گزارش قدس آنلاین، نیمه نخست دیدار تیم‌های قطر و ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد با تساوی بدون گل همراه شد.  پس از پایان نیمه نخست سیدجلال حسینی با یکی از بازیکنان قطر که روی سکوی تماشاگران بود و به نظر از همبازیان سابق او در الاهلی بود به خوش‌وبش پرداخت.

* لوپز، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی در پایان نیمه منتظر بیرانوند شد و پس از گفتن خسته نباشید به او، همراه با بیرانوند راهی رختکن شد.

* بعد از گل مهدی طارمی تماشاگران ایرانی به تشویق ایسلندی پرداختند.

* صدای بلندگوهای قطری‌ها برای تشویق تیم ملی کشورشان پس از گل ایران بیشتر شد و تماشاگران ایرانی سعی می‌کردند با صدای طبل، صدای بلندگوها را خنثی کنند.

* چند اشتباه بازیکنان قطر عصبانیت فوساتی را در کنار زمین به همراه داشت.

* در دقیقه 59 موقعیتی برای تیم ایران از دست رفت که کی‌روش بطری آبی برداشت و قصد داشت به زمین بکوبد، اما عصبانیت خود را حفظ کرد و با نوشیدن آب آرام کنار خط ایستاد.

* بازیکنان ایران پس از کسب توپ خیلی سریع آن را به زمین قطر می‌فرستادند که کی‌روش از شاگردانش خواست آرام‌تر و با حوصله‌تر بازی کنند.

* با توجه به اینکه شادی گل تیم ایران کمی زمان برد، داور هنگ‌کنگی به انصاری‌فرد و طارمی تذکر داد که وقت را تلف نکنند.

* در دقیقه 67 وریا غفوری توپ مهاجم قطری را گرفت که تماشاگران و نیمکت‌نشینان قطر اعتقاد به پنالتی داشتند. فوساتی به شدت به داور اعتراض کرد و کمک او نیز با پرتاب بطری آب و رفتن به سمت داور اعتراض خود را نشان داد.

* کریستیانو، فرزند سباستین سوریا که در جایگاه تماشاگران حضور داشت از روی سکوها به زمین سقوط کرد که باعث نگرانی مادرش و عده‌ای از تماشاگران شد. البته با توجه به فاصله کم پله‌ها تا زمین فرزند سوریا دچار آسیب‌دیدگی نشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.