تبریز- رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: در بازه زمانی چهار روزه تعداد ۳ هزار و ۹۲۴ نفر در سراسر استان نام‌نویسی کردند .

به گزارش قدس انلاین، سعید شبستری خیابانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:۸۳۹ نفر در روز نخست ثبت‌نام ها حضور یافته و مدارک خود را تکمیل کردند.

وی ادامه داد: روز دوم نیز  ٧٤٥ داوطلب انتخابات شورای شهر و روستا در سطح استان نام‌نویسی کردند که ثبت‌نام دیروز به ۹۳۶ نفر رسید و امروز ١٣٢٩ نفر اقدام به نام نویسی در این دوره از انتخابات کردند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی ادامه داد: از آمار امروز، تعداد ۲۲۱ نفر در شوراهای شهر و یک هزار و ۱۱۰۸ نفر در شوراهای روستا ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه به آمار امروز ثبت‌نام در تبریز اشاره کرد و گفت: در چهارمین روز ثبت‌نام ها در حوزه شهرستان تبریز ۵۹ نفر نام نویسی کردند که از این تعداد ۵۲ نفر از آقایان و ۷ نفر از بانوان هستند.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستای آذربایجان شرقی از ۳۰ اسفند ۹۵ اظهارداشت: در بازه زمانی چهار روزه، ۳ هزار و ۹۲۴ نفر در سراسر استان نام‌نویسی کردند که روند ثبت‌نام تا ۶ فروردین ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.