قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تولید و اشتغال ضروری است ولی مردم با بانک‌های ربوی که در حال حاضر کمرشکن شده‌اند نمی‌توانند به سمت تولید و اشتغال بروند.

بانک های ربوی اجازه تولید و اشتغال را نمی دهند

به گزارش قدس انلاین، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی عصر پنجشنبه در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، با اشاره به اهمیت توجه به نماز در جامعه اسلامی اظهار داشت: نماز ستون دین و اقامه آن واجب است، نماز  و مردم نیز زمانی که ستون نظام شدند  منتظرند عمل درست را در کشور ببینند.

وی بابیان اینکه تأثیرگذاری نماز مانند تسکین دردهاست، افزود: همان‌گونه که در قرآن آمده نماز نماد بازدارنده بوده و انسان را از فحشا و منکر نجات می‌دهد، همچنین مردم انقلاب کردند تا دین خدا برپا شود چراکه در گذشته توجه به قرآن و نماز در جامعه کمرنگ بود.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه کشور ما در منطقه پرخطری واقع‌شده است، ادامه داد: برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تولید و اشتغال ضروری است ولی مردم با بانک‌های ربوی که در حال حاضر کمرشکن شده‌اند نمی‌توانند به سمت تولید و اشتغال بروند.

وی مردم را ستون نظام دانست و گفت: در شرایطی که مردم ستون نظام هستند نباید انتظار داشت کسی که ستون فقراتش شکسته و جیبش خالی‌شده همچنان ستون باشد و تا زمانی که اقتصاد عمومی نشود مشکلات همچنان باقی خواهد بود.

استاد برجسته حوزه علمیه فضای مجازی را مدنظر قرار داد و ابراز کرد: هر جا اندیشه و فکر منتقل می‌شود فضای حقیقی است و فضای مجازی امروز در حال دور کردن مردم از فرهنگ خود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.